Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om SK Höjden Göteborg
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från SK Höjden Göteborg.
SK Höjden Göteborg
Följ oss för uppdateringar
Fantastiskt glädjande och en ny möjlighet att stärka Höjden-gemenskapen.
Förra säsongen gjordes en kraftinsats i samband med junior-VM som gav föreningen ca 150 000, men framför allt är det något vi fortfarande pratar om och det gav oss ett otroligt bidrag till Höjden-gemenskapen. Det blev ett fantastiskt arrangemang. Nu kraftsamlar vi även för detta och ser till att ha riktigt roligt tillsammans i processen.
Fyll i det här formuläret eller kontakta info@skhojden.se och berätta vad du skulle vilja bidra med. Du kan också ringa Thomas Gehöör på telefon 073-532 49 42. Exempel på vad man kan hjälpa till med hittar du i listan nedan.
Samtliga som vill engagera sig träffas 13/1 klockan 11.30 i klubbstugan.
MVH Projektgruppen
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Arenavärdar/matchsekretariat/speaker (SK Höjden ska ge både spelarna och publiken en upplevelse av att matcher genomförs med ordning och reda), Svante koordinerar
* Vara speaker (1h förberedelser före evenemanget + 2-8h under evenemanget)
* Vara matchsekretariat (1h före + 2-8h under turneringen)
* Vara arenaguide samt dela ut/sälja matchprogram (1h före + 4-8h under turneringen)
* Förbereda skyltar (2h före)
* Organisera schema för sargvakter (2h före, lag i äldre åldrar kommer att bemanna uppgiften)
* Skapa bildmaterial till storbildsskärmar i arenan (4-20h före)
* Skapa låtlistor att ha i arenan (2-6h före)
* Sköta ljudanläggning och storbildsskärmar i arenan (1h före + 2-8h under turneringen)
* Hålla rent/plocka skräp i arenan (2-8h under turneringen)
* Domarvärd på arenan, hälsa välkommen, se att dom hittar rätt och får vad dom behöver (2-8h under turneringen)
* Förebereda avspärrningar och skyltning i arenan (press-läktare och plats för lag samt tävlingsorganisationen att sitta)
Sponsring (SK Höjden vill ta chansen att bygga bra samarbeten kring Ruddalens arena),
* Sälja exponering i matchprogram
* Sälja exponering på skyltar/storbildsskärm/affischer i arenan
* Sponsring till caféförsälning
* Sponsring till lotteriverksamhet
Event i och runt arenan (Våra besökare ska få en upplevelse utöver landslagens matcher.
Kringarrangemang ska skapa positiva minnen från Ruddalens ishall)
* Koordinator för evenemang och idéer runt arenan (4h före + 4-8h under turneringen)
* Arrangera aktiviteter för barn (före 4-8h)
* Arrangera aktiviteter för vuxna (före 4-8h)
* Arrangera aktiviteter för pensionärer (före 4-8h)
Sjukvård (SK Höjden ansvarar för att spelarna och åskådare ska kunna få vård under turneringen),
* Vara sjukvårdsutbildad person på plats i arenan (2-8h under JVM)
* Skapa samarbete med sjukgymnastik/massör som lagen har att tillgå under turnering (1h före)
* Inventera behov av sjukvårdsmaterial (2h före)
* Skaffa sjukvårdsmaterial som behövs (2h före)
Kommunikation och matchprogram
* Skapa matchprogram (8h före)
* Skapa affischer (4h före)
* Trycka/beställa matchprogram och affischer (2h före)
* Sätta upp/sprida affischer (4h före)
* Bidra inför turneringen med content till sociala medier (2-8h före)
* Bidra med content till sociala medier (2-8h under turneringen)
Logistik för landslagen (Vi vill att landslagen som kommer till Göteborg ska minnas SK Höjden som en trevlig och bra arrangör)
* Vara lagvärd under turneringen (2h före + 20h under turneringen tors-lör)
* Ordna hotellpaket för medföljande lagsupportrar/föräldrar (2 före)
Caféverksamhet och försäljning (SK Höjden vill nyttja möjligheten att finansiera vår egen verksamhet genom försäljning under detta evenemang)
* Inventera hur mycket förbrukningsvaror vi har (2h före)
* Skaffa förbrukningsvaror (2h före)
* Bestämma meny för kiosk (2h före)
* Organisera och fördela bakning till kiosker i lagen (4-8h före)
* Skaffa dryck, mat och fika (4-8h före)
* Lotteriansvarig, inventera priser och forma lotteriet/skaffa lotter (2-4h före)
* Koordinera lotteriförsäljning i arenan (4-8h under turneringen)
Parkering
* Organisera parkeringsvärdar (4h före + 4h under turneringen)
F-17 Träning | 14 maj, 19:00 |
U15/U14 (2010/2011) Träning | 15 maj, 18:00 |
F-17 Träna med D17. Flickträning | 18 maj, 10:40 |
F14 Träning | 18 maj, 11:00 |
F9/F10 (2016-2014) Träning | 18 maj, 11:00 |
Kommentera
Du måste logga in för att kommentera