• Paintball & Strumpor...

    Hej alla, Vi planerar aktivitet. Paintball + mat Vilket datum passar er? Lägg en kommentar, antingen10 maj kl.11.00 eller 24 maj kl.11.00 Vi väljer det datum som flest kan. Vi har i klubbstugan ett antal strumpor som skall säljas. Vi skall redovisa om 10 dagar så det är dags att hämta och sälja... Påsen innehåller 5 par och kostar totalt 1000 kr Jag är i klubbstugan söndag 4 maj kl.15.00-15.30 för de som vill/kan hämta strumporna Barmarkstränikngen kommer att starta under maj månad och kommer vara tillsammans med seniorerna. Återkommer med datum. P19 för 8 dagar sedan 14kommentarer
  • Klubbstugan x2

    Hej mitt i barmarksäsongen! Skulle det finnas möjlighet att vi kan ha en rutin att lägga ut när klubbstugan är uthyrd på träningstimmar? Då kan man planera om träningen för att inte störa. Sen får väl vi ledare gå ut till våra spelare så att dessa inte kör egen träning vid dessa tillfällen heller. Gymet verkar användas flitigt vilket är kul. Mindre kul är att det precis som förra säsongen inte sköts. Det ligger utrustning över hela golvet samt uppdruckna burkar och dörren är aldrig låst. 15 år och äldre gäller för att få vara i gymet själv, då bör man också kunna plocka i ordning efter sig. Är man yngre är det i sällskap med ledare som gäller. Påminn gärna om detta i era lag. Mvh Anders Ungdomsledarna för 10 dagar sedan 2kommentarer
  • Ingen gemensam träning idag + plan för strumpförsäljning

    Hej – då endast jag och Joakim är anmälda till dagens träning så får den ske i enskild regi (jag kommer dock visserligen vara på Ruddalen om någon vill komma och t.ex. vara på gymmet). Det är några veckor sedan vi avslutade isträningen och även om barmark inte är lika roligt så vill vi passa på att uppmana de som inte tränar andra idrotter på måndagar att prioritera att komma – det behövs grundträning för att bygga kroppen för att vi skall kunna vara med och konkurrera till nästa säsong. Sedan skulle jag vilja be att få återkoppling från följande spelares familjer om hur vi kan lösa distribution och försäljning av strumpor då vi bara kunna lämnat ut hälften av de som vi har tilldelade oss: Elis Hampus Otto Sixten Malcolm Gustav Olof Jag kan åka förbi och lämna av vid något tillfälle, men helst ser vi naturligtvis att vi ses på en träning. Då redovisning av försäljningen skall ske 7e maj så är det bara nästa måndag kvar att hämta upp innan dess. Mvh Jonas P17/P09 för 10 dagar sedan 3kommentarer
  • Hämta strumpor & planera/bestämma aktivitet

    Nu på tordag kl.18.00 kubbstugan går det bra att hämta strumpor enligt ök. Bra om alla hämtade då och vin samtidigt bestämmer vilken akitvitet vi skall göra för lagkassan. Lägg en kommentar om ni inte kommmer. Då var det dags för runda 2 av strumpförsäljningen. Detta blir lite av en utmaning eftersom det sker utanför säsong och många lagt bandyn åt sidan, även om vi förvarnat att detta skulle ske. SÅ vi hoppas att vi kan kraftsamla och få detta gjort, vi behöver verkligen intäkterna. Produkten är bra och det gäller att få era aktiva att orka göra jobbet med säljandet. Strumporna kommer på tisdag och vi ska sälja 100 påsar i klubben. Vi kommer att få hjälpas åt för att klara det. Är det någon i ert lag som kan sälja många på jobbet är det toppen om de kan sälja extra. Samma upplägg som sist. 1000 kr/påse. Varje påse innehåller 5 paket. Varje paket kostar 200 kr. Någon i varje lag ansvarar för sitt lag. Aktiva swishar sin lagansvarig när de tar en påse. Lagansvarig betalar in till klubben inom 30 dagar. Uppsättningen är: 2 x 5-pack svart klassisk 1 x 7-pack svart ankel 1 x 7-pack vit ankel 1 x 3-pack vit tennis Om vi lyckas sälja 14 påsar per lag enligt följande lista löser vi det. Är det något av dessa lag som inte klarar sina 10 påsar får vi försöka ta de överblivna i andra lag. Tillsammans löser vi det! 1. U-lag herr 2. U19 3. F16 4. U16 5. U15/14 6. F14/12 7. U13/12 En sak som vi inte tänkte på med detta upplägg är att vi inte har några A-lagsspelare under kontrakt och därmed inte kan få dem att sälja. Men vi hoppas såklart att vi får lite säljhjälp därifrån ändå. Samma gäller damlaget. Ledarna i dessa lag kommer att be sina aktiva att sälja. Och C-laget har vi exkluderat för att det består till stor del av ledare i klubben som redan kommer att sälja minst en påse. De som kan sälja två påsar där kommer att göra det. P19 för 16 dagar sedan 5kommentarer
  • Nominera eller kandidera till styrelsen

    Hej - vidarebefordrar ett meddelande från vår valberedning inför årsmötet i föreningen: Hej! Som ni alla vet krävs en styrelse för att ha en fungerade förening. Så inför årsmötet söker vi i valberedningen (Matilda & Olof) efter folk som kan vara intresserade av styrelsearbete. Du som känner någon eller själv vill bidra till föreningens utveckling får gärna höra av dig till oss. Vi vill gärna se en spridning så att så många lag som möjligt har representanter i styrelsen. Ni kan nå oss på Olof.fasten@gmail.com eller m.carlberg.larsson@gmail.com P17/P09 för 18 dagar sedan 0kommentarer
  • Info om stundande avslutningskalas

    Från Jonatan: --- Tjena gubbar. Nästa lördag ses vi vid Oche 15:00 (Norra Allégatan 5, 413 30 Göteborg) för lite dart och bärs. Det kommer gå på ca 120 kr/pers. Efter detta så drar vi vidare till en lokal som Lord fixat. Där kommer vi beställa in lite mat och dricka en hel del bärs. Jag kommer ha åkt förbi systemet och handlat upp bötesbeloppen, så se till att skicka in pengarna i tid. Lokalen: Drottninggatan 9-11. Därifrån tar vi det på känsla. Bot betalas till: 072-3204133, senast på onsdag. ---- Böteslista: Böteslista (100 kr boten) 1. Adam (segrare) 400 kr 2. Ola 300 kr. 3. Anton 200 kr 4 Isak E 200 kr. 5. Isak B 200 kr. 6 Calle 100 kr 7. Jag själv 100 kr 8. Hugo 100 kr 9. Edward 100 kr 10. Klabbe 100 kr 11. Lord 100 kr 12. Krister 100 kr 13. Sist men inte minst Göran, 100 kr för att han blockar Svantes nummer. Till lagkassan: 2 100 kr. U-lag Herrar för 18 dagar sedan 9kommentarer
  • Visa fler nyheter