• Spelschema och lagindelning poolspel U10 söndag 8/2

    Hej! Lagindelningen och spelschema för poolspelet i Sjöaremossen på söndag 8/2 är nu klart. Vi ställer upp med två lag: Höjden blå och Höjden vit. Spelschemat ligger som bild i nyheten. Matcherna är 1x20 minuter. Adressen är: Sjöaremossen isbans, 432 65 Väröbacka Samling i omklädningsrummet vi blir tilldelade kl. 08.20. (Eftersom båda lagen spelar sin första match kl. 9.00 så samlas alla samtidigt). Som tidigare är det viktigt att alla spelare har med sig hjälm med galler, halsskydd, klubba (finns också att låna) och vattenflaska. Vi lägger ut aktuell info i WhatsApp-gruppen under speldagen. Där kan vi också svara på ev. frågor. Lagindelning: Höjden Blå Henning Persson Sebastian Magnusson Julius Tingström Karl-Vilhelm Sung Emil Larsson Elton Lith Henry Berntsson Ledare Pontus & Marcus Höjden Vit Sixten Wolff Advik Anand Jacob Nyhlin Erik Ude Sporrong Hjalmar Carlund Karl Bring Ledare Magnus OBS: Det kan hända att lagindelning ändras vid sjukdom eller liknande innan söndag. Vi ses på söndag! /Ledarna U9/U10 U9 & U10 (2017 / 2016) 4 feb 0kommentarer
  • Flyttad match spelas på tisdag

    Den matchen i div 1 västra som skulle spelats i söndags spelas kommande tisdag (10:e feb), under sportlovet. Sk Höjden - Gillstads SK Det medför att träningspasset på tisdag är 17:30-19:00 istället för 17:45-19:15. Sedan skulle det vara fint om det kom lite folk som kan tänka sig att hjälpa till med bollar och sarger. Jag vet inte om ni kan kolla i era lag om det finns några som vill se matchen och kan tänka sig att hjälpa till med det samtidigt. Räcker med fyra personer sammanlagt. Ungdomsledarna 4 feb 4kommentarer
  • Se över närvarorapportering inför LOK-stödsansökan

    Hej! Fint om ni ledare kan se över så att aktiviteter för perioden 250701-251231 är korrekt närvarorapporterade på laget.se. Vissa aktiviteter saknar närvaro, och för vissa saknas ledare. Under Aktiviteter och rubriken "Din förening kan missa visst LOK-stöd" finns en länk till de aktiviteter som måste gås igenom. Fint om ni har möjlighet att göra detta redan under denna vecka. Ungdomsledarna 3 feb 1kommentar
  • Svara på kallelse

    Hej. Dags att svara på kallelsen inför helgens match! Oldboys 3 feb 0kommentarer
  • Viktig info angående lördagen 28/2

    Hej – den 28/2 har vi sista P19 matchen för säsongen, vilket som tidigare kommunicerats innebär en lång bussresa till Linköping. För att ytterligare komplicera situationen så har U23-laget en match i Oskartström den här dagen vilket gör att vi behöver engagera varje tillgänglig spelare för att kunna slutföra våra åtaganden i seriespelet. För att lösa detta så är vår tanke att 2009-killarna åker och spelar P19 matchen i Linköping och 07/08 i första hand spelar U23 matchen som är i Oskarström mot Torup. Båda matcherna tar ganska lång tid pga restiden – preliminärt blir vi borta från ca 9:15-20:30 med match kl 14 för Linköpingsmatchen och mellan kl 07:00-15:00 med match kl 10:00 för Oskarström. Kallelse till dessa matcher går ut nu (Linköping till 2009 spelarna och Oskarström till 2007/08) och vi ber er svara så snart som möjligt så vi vet läget – vi hoppas att alla kan och vill spela och prioriterar denna sista seriespelsdag. Pojkar 2008 3 feb 0kommentarer
  • Visa fler nyheter