• Slipkurs yngre lag

    Hej! Hörde att det finns ett behov att utbilda nya slipare i yngre lagen. Jag tänkte vara i sliprummet på måndag 2/2 kl 18-19 och hålla slipkurs. Meddela gärna hur många som kommer som kommentar. (tanken är att man avser att slipa åt laget) Ungdomsledarna 29 jan 2kommentarer
  • Mästarcupen 7-8 mars 2026 schema

    Hej alla! Så har spelschemat satts för Mästarcupen 7-8 mars och iom det blir bemanningsschemat lite mer bestämt. Vänligen gå in på dokumentet Mästarcupen mars 2026 för att se exakta tider mm, se flik Bemanning. Sex personer från varje lag behövs för att bemanna café och vara sargvakt+bollkalle+arenavärd. Vill också be er uppmuntra era utbildade matchsekreterare (i de lag som har) att vara med och rapportera, eller vara speaker. Schemat för detta ligger också med i dokumetet på flik Bemanning längre till höger. Mästarcupen mars 2026 Filen hittas även under Länkar här på Ungdomsledarna. Om inte ovan länk fungerar, gå den vägen istället. Har ni frågor eller funderingar hör av er antingen här eller till någon av oss i evenemangsgruppen (Thea Panneke, Ida-Marie Molander, Tina Andersson eller Karin Carlberg Ungdomsledarna 29 jan 0kommentarer
  • Kommer till matchstart

    Tjenis Ikväll har jag fått lite förhinder och kommer precis till matchstart. Kanske Calle fixar slipning om han är med? Oldboys 28 jan 0kommentarer
  • Laget imorgon

    Samling 18:30 i omklädningsrummet, förstår att det kommer bli tight för vissa med jobb men vi satsar på detta. Laget: Josef, Hasse - Matteus Simon, Hugo - John Lord - Bagge Klabbe, Tim, Peder, Isak, Jonatan - Noa+ Tobbe Oldboys 27 jan 1kommentar
  • Försvunnen klubba

    Vår tränare i F17 från Mölndals damlag blev av med sin klubba (svart vänersborgsklubba böj 4 med nr 4 i ändan) under/innan vår träning idag måndag. //Thord Ungdomsledarna 26 jan 1kommentar
  • Visa fler nyheter