Slipkurs yngre lag
Hej! Hörde att det finns ett behov att utbilda nya slipare i yngre lagen. Jag tänkte vara i sliprummet på måndag 2/2 kl 18-19 och hålla slipkurs. Meddela gärna hur många som kommer som kommentar. (tanken är att man avser att slipa åt laget)
Ungdomsledarna
29 jan
2kommentarer
Mästarcupen 7-8 mars 2026 schema
Hej alla! Så har spelschemat satts för Mästarcupen 7-8 mars och iom det blir bemanningsschemat lite mer bestämt. Vänligen gå in på dokumentet Mästarcupen mars 2026 för att se exakta tider mm, se flik Bemanning. Sex personer från varje lag behövs för att bemanna café och vara sargvakt+bollkalle+arenavärd. Vill också be er uppmuntra era utbildade matchsekreterare (i de lag som har) att vara med och rapportera, eller vara speaker. Schemat för detta ligger också med i dokumetet på flik Bemanning längre till höger. Mästarcupen mars 2026 Filen hittas även under Länkar här på Ungdomsledarna. Om inte ovan länk fungerar, gå den vägen istället. Har ni frågor eller funderingar hör av er antingen här eller till någon av oss i evenemangsgruppen (Thea Panneke, Ida-Marie Molander, Tina Andersson eller Karin Carlberg
Ungdomsledarna
29 jan
0kommentarer
Kommer till matchstart
Tjenis Ikväll har jag fått lite förhinder och kommer precis till matchstart. Kanske Calle fixar slipning om han är med?
Oldboys
28 jan
0kommentarer
Laget imorgon
Samling 18:30 i omklädningsrummet, förstår att det kommer bli tight för vissa med jobb men vi satsar på detta. Laget: Josef, Hasse - Matteus Simon, Hugo - John Lord - Bagge Klabbe, Tim, Peder, Isak, Jonatan - Noa+ Tobbe
Oldboys
27 jan
1kommentar
Försvunnen klubba
Vår tränare i F17 från Mölndals damlag blev av med sin klubba (svart vänersborgsklubba böj 4 med nr 4 i ändan) under/innan vår träning idag måndag. //Thord
Ungdomsledarna
26 jan
1kommentar
Visa fler nyheter