• Försvunnen förrådsnyckel

    Hej. När vi skulle spela F-14 match skulle jag sätta upp ai kameran för sändning på bandyplay. När jag skulle plocka fram kameran från förrådet i klubbstugan fann jag inte nyckeln. Är det någon som vet var den är eller om det är någon som glömt att lägga tillbaka den? Ungdomsledarna 25 jan 1kommentar
  • Info om avslutningen av säsongen för P17/P19 lagen

    Hej – tack till alla spelare som gjort en tung insats under helgen – många av våra 2009 killar har spelat tre matcher på tre dagar och 07/08 två på två dagar.   Nu har vi lite mindre späckat schema för P17/P19 serierna – nästa helg är det match mot Surte i P19 hemma och sedan är det matchuppehåll över sportlovet innan vi har sista P17 matchen mot Sunvära/Frillesås söndagen 22e februari och slutligen har vi sista P19 matchen borta mot Derby i Linköping lördagen den 28e februari kl 14:00. Detta blir ett heldagsevent då det är en ordentlig bussresa upp till Linköping så vänligen planera in denna dag så att vi kan ha en rolig avslutning tillsammans!   I veckan har vi också en träning mindre - onsdagstiden utgår då det är Div 2 match mellan U23-laget (där många ur P17/19 är med) och SK Höjden Oldboys så vi tränar bara på torsdag.     Efter att ha spelat färdigt serien så kommer vi att hjälpa till med att arbeta under Mästarcupen den 7-8e mars som arrangeras av Höjden och Mölndal och där det för vår del i Höjden är ett klubbgemensamt arrangemang där alla lag förväntas hjälpa till. För vår del bör det vara en smal sak då vi har 22 spelare i truppen som är gamla nog att jobba själva.   Slutligen så finns det med i planeringen att vi skall spela en U18 cup (från 2008 och yngre) som arrangeras av Mikael Westerberg (Kakservice) helgen 20-22e mars på Ruddalen och Åby. Här kommer vi också behöva hjälp med arbetsinsatser parallellt med att vi spelar – Svenne håller i planeringen för detta men jag har lagt en placeholder i kalendern så att ni kan ta hänsyn till detta. Denna helg är det också planerat för Höjdens dag, kanske på söndagen efter cupen. Pojkar 2008 25 jan 0kommentarer
  • Förrådsnyckel är försvunnen

    När jag skulle sätta upp AI kameran och komma in i förrådet i klubbstugan så fanns inte nyckeln på plats. F16 25 jan 0kommentarer
  • Årets Höjdenspelare

    Hej Ledare! Nu närmar sig Höjdendagen och vi vill återigen ha in nomineringar till årets Höjdenspelare! Vi ser gärna att varje lag (i åldrarna födda 2010-2013) nominerar minst en spelare men gärna fler om de exempelvis har olika viktiga kvalitéer eller om ni ledare inte riktigt är överens. Ju fler desto bättre! Skriv några trevliga rader om varje spelare så att vi kan fatta ett bra beslut. Årets Höjdenspelare skall nomineras enligt följande kriterier: "Det skall vara en spelare som visar ett stort hjärta för bandyn som sport men som även är en god kamrat och som genom sitt engagemang och sin målmedvetenhet utvecklats under året." Vid nästa Styrelsemöte kommer styrelsen rösta på inskickade nomineringar. Skicka gärna så snart som möjligt... Skicka era nomineringar till: johan@aurelius.se Tack för er hjälp! Vänligen Johan Aurelius Ungdomsledarna 25 jan 1kommentar
  • Påminnelse kallelse

    Hej gänget. Liten påminnelse att svara på kallelsen till onsdagens match Oldboys 24 jan 0kommentarer
  • Visa fler nyheter