• Hämta strumpor & planera/bestämma aktivitet

    Nu på tordag kl.18.00 kubbstugan går det bra att hämta strumpor enligt ök. Bra om alla hämtade då och vin samtidigt bestämmer vilken akitvitet vi skall göra för lagkassan. Lägg en kommentar om ni inte kommmer. Då var det dags för runda 2 av strumpförsäljningen. Detta blir lite av en utmaning eftersom det sker utanför säsong och många lagt bandyn åt sidan, även om vi förvarnat att detta skulle ske. SÅ vi hoppas att vi kan kraftsamla och få detta gjort, vi behöver verkligen intäkterna. Produkten är bra och det gäller att få era aktiva att orka göra jobbet med säljandet. Strumporna kommer på tisdag och vi ska sälja 100 påsar i klubben. Vi kommer att få hjälpas åt för att klara det. Är det någon i ert lag som kan sälja många på jobbet är det toppen om de kan sälja extra. Samma upplägg som sist. 1000 kr/påse. Varje påse innehåller 5 paket. Varje paket kostar 200 kr. Någon i varje lag ansvarar för sitt lag. Aktiva swishar sin lagansvarig när de tar en påse. Lagansvarig betalar in till klubben inom 30 dagar. Uppsättningen är: 2 x 5-pack svart klassisk 1 x 7-pack svart ankel 1 x 7-pack vit ankel 1 x 3-pack vit tennis Om vi lyckas sälja 14 påsar per lag enligt följande lista löser vi det. Är det något av dessa lag som inte klarar sina 10 påsar får vi försöka ta de överblivna i andra lag. Tillsammans löser vi det! 1. U-lag herr 2. U19 3. F16 4. U16 5. U15/14 6. F14/12 7. U13/12 En sak som vi inte tänkte på med detta upplägg är att vi inte har några A-lagsspelare under kontrakt och därmed inte kan få dem att sälja. Men vi hoppas såklart att vi får lite säljhjälp därifrån ändå. Samma gäller damlaget. Ledarna i dessa lag kommer att be sina aktiva att sälja. Och C-laget har vi exkluderat för att det består till stor del av ledare i klubben som redan kommer att sälja minst en påse. De som kan sälja två påsar där kommer att göra det. P19 22 apr 5kommentarer
  • Nominera eller kandidera till styrelsen

    Hej - vidarebefordrar ett meddelande från vår valberedning inför årsmötet i föreningen: Hej! Som ni alla vet krävs en styrelse för att ha en fungerade förening. Så inför årsmötet söker vi i valberedningen (Matilda & Olof) efter folk som kan vara intresserade av styrelsearbete. Du som känner någon eller själv vill bidra till föreningens utveckling får gärna höra av dig till oss. Vi vill gärna se en spridning så att så många lag som möjligt har representanter i styrelsen. Ni kan nå oss på Olof.fasten@gmail.com eller m.carlberg.larsson@gmail.com P17/P09 20 apr 0kommentarer
  • Info om stundande avslutningskalas

    Från Jonatan: --- Tjena gubbar. Nästa lördag ses vi vid Oche 15:00 (Norra Allégatan 5, 413 30 Göteborg) för lite dart och bärs. Det kommer gå på ca 120 kr/pers. Efter detta så drar vi vidare till en lokal som Lord fixat. Där kommer vi beställa in lite mat och dricka en hel del bärs. Jag kommer ha åkt förbi systemet och handlat upp bötesbeloppen, så se till att skicka in pengarna i tid. Lokalen: Drottninggatan 9-11. Därifrån tar vi det på känsla. Bot betalas till: 072-3204133, senast på onsdag. ---- Böteslista: Böteslista (100 kr boten) 1. Adam (segrare) 400 kr 2. Ola 300 kr. 3. Anton 200 kr 4 Isak E 200 kr. 5. Isak B 200 kr. 6 Calle 100 kr 7. Jag själv 100 kr 8. Hugo 100 kr 9. Edward 100 kr 10. Klabbe 100 kr 11. Lord 100 kr 12. Krister 100 kr 13. Sist men inte minst Göran, 100 kr för att han blockar Svantes nummer. Till lagkassan: 2 100 kr. U-lag Herrar 20 apr 9kommentarer
  • Nominera till styrelsen

    Hej! Som ni alla vet krävs en styrelse för att ha en fungerade förening. Så inför årsmötet söker vi i valberedningen (Matilda & Olof) efter folk som kan vara intresserade av styrelsearbete. Du som känner någon eller själv vill bidra till föreningens utveckling får gärna höra av dig till oss. Vi vill gärna se en spridning så att så många lag som möjligt har representanter i styrelsen. Ni kan nå oss på Olof.fasten@gmail.com eller m.carlberg.larsson@gmail.com Ungdomsledarna 20 apr 0kommentarer
  • Newsletter #2.28

    Issäsongen tog slut för ett tag sen men vi bestämde att rulla på med barmarken med en gång om än i mindre skala. Vi har ökat upp lite så nu har vi 2-3 träningar / vecka, varav alltid en på Ruddalen och en på Åby. Dagar och tider kan skifta under den här säsongen så håll ögonen öppna på kallelserna. Som vi pratat mycket om så är det stort eget ansvar på träning nu. Även om man är med på våra träningar behöver man träna själv vid sidan av. Är man skadad eller inte i bästa form för dagen kan man alltid komma ändå då det alltid finns något att göra. Vi siktar på att ge oss ut med ryggsäck då och då. Fantastisk träning för muskler, leder och man får en chans att umgås med laget en stund utanför träningsanläggningen. Föräldrar är välkomna! Vi har precis sålt strumpor för klubbens räkning och kommer att ha lite försäljningar för lagkassan framöver. Ett kortare spelar- och föräldrarmöte blir av efter träningen den 12e maj. Vi går i genom säsongen som gick och vad vi vet om nästa säsong. Vi ses på Ruddalen F-17 20 apr 0kommentarer
  • Visa fler nyheter