• Hjälp på lördag?

    Någon som kan tänka sig att hjälpa till på Skridskokul på lördag 17/1? Samling 8:45-9:00 i klubbstugan. Det är egentligen C-laget som ska ha det, men de kan inte. Jag och minst två från A-laget är där. Jag försöker få ihop det mellan seniorlagen. Vi vill få ihop 4 till. Svara i kommentar. Oldboys 16 jan 2kommentarer
  • Lagen i helgen

    Slottshov samling klubbstugan 18:05 Josef, Hasse - Matteus Hugo Jacke - Noa Lord - bagge Klabbe, isak ,Peder , Johannes, Jonatan -Tobbe, Tim Baier Mölndal samling 18:10 klubbstugan Josef, Hasse -Matteus Noa, Hugo -lord Bagge Klabbe,Tim, Isak, Tobias, Jonatan Baier Oldboys 15 jan 2kommentarer
  • Byte av A-lagsmatch

    Hej! Vi skulle akut behöva byta matchvärdar till A-lagets match på söndag. Vi hade helt missat att vi skulle ansvara för denna match och den krockar tyvärr med poolspelet som vi har i Kungälv på söndag så finns det någon som kan hoppa in för oss och så tar vi ett tillfälle längre fram!? Mvh Magnus Ungdomsledarna 15 jan 4kommentarer
  • Styrelsemöte 260114

    Hej ledare. Det har idag varit styrelsemöte. Nedan kommer lite kort kring de beslut som rör ledare. 1. Som många har hört har det varit en olovlig nyårsfest i klubbstugan. Vi återkommer i korthet när ärendet är hanterat. 2. Budget är väsentligen i balans. Resultatet kommer troligen bli ungefär som förra året, dvs en liten förlust. 3. Damskerna i stl YTH upplevs mkt små. Vi ska kontakta företaget och försöka få in fler stora. Gällande framtida försäljning så fortsätter denna diskussion i styrelsen. 4. Höjdens dag blir 22/3 - vi kommer att be om era nomineringar till årets ungdomsspelare inom kort. Mvh Johan Ungdomsledarna 14 jan 0kommentarer
  • Kommer senare

    Förseningar från mitt håll… Dyker upp nån gång mitt i passet. Kör hårt Oldboys 14 jan 1kommentar
  • Visa fler nyheter