Hjälp på lördag?
Någon som kan tänka sig att hjälpa till på Skridskokul på lördag 17/1? Samling 8:45-9:00 i klubbstugan. Det är egentligen C-laget som ska ha det, men de kan inte. Jag och minst två från A-laget är där. Jag försöker få ihop det mellan seniorlagen. Vi vill få ihop 4 till. Svara i kommentar.
Oldboys
16 jan
2kommentarer
Lagen i helgen
Slottshov samling klubbstugan 18:05 Josef, Hasse - Matteus Hugo Jacke - Noa Lord - bagge Klabbe, isak ,Peder , Johannes, Jonatan -Tobbe, Tim Baier Mölndal samling 18:10 klubbstugan Josef, Hasse -Matteus Noa, Hugo -lord Bagge Klabbe,Tim, Isak, Tobias, Jonatan Baier
Oldboys
15 jan
2kommentarer
Byte av A-lagsmatch
Hej! Vi skulle akut behöva byta matchvärdar till A-lagets match på söndag. Vi hade helt missat att vi skulle ansvara för denna match och den krockar tyvärr med poolspelet som vi har i Kungälv på söndag så finns det någon som kan hoppa in för oss och så tar vi ett tillfälle längre fram!? Mvh Magnus
Ungdomsledarna
15 jan
4kommentarer
Styrelsemöte 260114
Hej ledare. Det har idag varit styrelsemöte. Nedan kommer lite kort kring de beslut som rör ledare. 1. Som många har hört har det varit en olovlig nyårsfest i klubbstugan. Vi återkommer i korthet när ärendet är hanterat. 2. Budget är väsentligen i balans. Resultatet kommer troligen bli ungefär som förra året, dvs en liten förlust. 3. Damskerna i stl YTH upplevs mkt små. Vi ska kontakta företaget och försöka få in fler stora. Gällande framtida försäljning så fortsätter denna diskussion i styrelsen. 4. Höjdens dag blir 22/3 - vi kommer att be om era nomineringar till årets ungdomsspelare inom kort. Mvh Johan
Ungdomsledarna
14 jan
0kommentarer
Kommer senare
Förseningar från mitt håll… Dyker upp nån gång mitt i passet. Kör hårt
Oldboys
14 jan
1kommentar
Visa fler nyheter