• Om allmänhetens åkning

    Hej – info från föreningen nedan. Jag hoppas det inte är någon från P17/P19? Självklart behöver vi betala för oss om vi går på allmänhetens åkning samt lyssna på personalen – ännu viktigare om ni har på er klubbkläder då ni precis som vid träning och match inte bara representerar er själva utan också föreningen. ------------------------------------ Klubben har fått lite rapporter om spelare som går in på allmänhetens åkning utan att betala och vägrar lyssna när personalen vill prata med dem. De har Höjden-kläder på sig. Detta är lite äldre pojkar. Felet är säklart inte att de har Höjden-kläder, utan att de inte betalar. Så ni som är ledare i de äldre pojklagen får gärna prata med spelarna om detta, så att de fattar hur det funkar. Pojkar 2008 7 jan 0kommentarer
  • Om allmänhetens åkning

    Påminn era spelare om att sköta sig på allmänhetens åkning. Klubben har fått lite rapporter om spelare som går in på allmänhetens åkning utan att betala och vägrar lyssna när personalen vill prata med dem. De har Höjden-kläder på sig. Detta är lite äldre pojkar. Felet är säklart inte att de har Höjden-kläder, utan att de inte betalar. Så ni som är ledare i de äldre pojklagen får gärna prata med spelarna om detta, så att de fattar hur det funkar. Ungdomsledarna 7 jan 0kommentarer
  • Slipkurs?

    Hej! Vi har fått önskemål om en slipkurs. Är det någon som kan hjälpa till att hålla i en sådan? Mvh U10-tränarna Ungdomsledarna 6 jan 0kommentarer
  • Kommer till matchstart

    Obs! Situation på jobbet. Så hinner inte komma innan match och slipa mm. Hoppas ni hinner lösa det smidigt ändå. /G Oldboys 3 jan 0kommentarer
  • Nytt schema för föreningstiden

    Hej, God fortsättning allihopa! Nu är schemat för ansvarigt lag på föreningstiden på fredagar uppdaterat till och med mars. Finns under Länkar/Ledare SK Höjden och fliken Istider. https://docs.google.com/spreadsheets/d/1tNMiexqVGWHR-Fm976qOKoPoMAItbYBDx5HnWiw_UEU/edit#gid=0 Ungdomsledarna 1 jan 3kommentarer
  • Visa fler nyheter