Match 18/1
Matchen mot Mölndal spelas på Åby 18/1 Jag har inte fått tiden för matchen än men se till att boka upp datumet!
Oldboys
19 dec 2025
0kommentarer
SM finalen.
Hur ser det ut med buss i år? Blir det ngn över dagen?
Ungdomsledarna
18 dec 2025
1kommentar
Julfika, juluppehåll och skridskodisco
Jättekul att så många barn nu kommer till torsdagsträningarna varje vecka! På torsdag 18 dec kör vi en mini-julfika efter träningen vid sidan av isen som julavslutning. Sedan blir det uppehåll med torsdagsträningarna till den 8 januari, men Skridskokul pågår alla lördagar även under jullovet och på trettondagsafton måndag 5 januari är alla välkomna på skridskodisco, det kommer en separat kallelse om det. Information om vad det innebär att vara medlem i ett lag i SK Höjden finns att läsa här: Välkommen till SK Höjden!. Bara fråga om något känns oklart. Vi ses! //Ledarna U8-laget
U9 (2018) / Nybörjare
16 dec 2025
Julfika, juluppehåll och skridskodisco
Jättekul att så många barn nu kommer till torsdagsträningarna varje vecka! På torsdag 18 dec kör vi en mini-julfika efter träningen vid sidan av isen som julavslutning. Sedan blir det uppehåll med torsdagsträningarna till den 8 januari, men Skridskokul pågår alla lördagar även under jullovet och på trettondagsafton måndag 5 januari är alla välkomna på skridskodisco, det kommer en separat kallelse om det. Om några av er föräldrar har möjlighet att vara med på isen och hjälpa till på torsdagsträningarna så hade det varit toppen. Det finns skridskor och hjälm att hyra på Ruddalen om du inte har egen utrustning, och bandyklubba att låna i vårt förråd. Mer information om vad det innebär att vara medlem i ett lag i SK Höjden finns att läsa här: Välkommen till SK Höjden!. Bara fråga om något känns oklart. Vi ses!
F9/F10 (2018-2017) / Nybörjare
16 dec 2025
Julfika, julschema och foton
På torsdag 18 dec kör vi mini-julfika i omklädningsrummet efter träningen och önskar varandra god jul! Träningarna fortsätter sedan på jullovet för dem som är hemma på måndagarna 22 och 29 dec och så är det skridskodisco 5 januari, men torsdagsträning är det först 8 januari igen. Förutom träning är F10/F11-laget ledare på Skridskokul lördag 20 dec, på U10-poolspel på SkarpeNord 21 dec och på F11-poolspel på Sjöaremossen 11 januari. Det går fortfarande att anmäla sig till alla dessa aktiviteter. Det fina lagfotot ligger nu upplagt här på F10/F11-sidan på laget.se. De individuella fotona kommer laddas upp också, men om någon inte vill ha fotot upplagt får ni säga till. Tack alla för den här terminen! //Ledarna F10/F11
F11 & F12 (2016-2014)
16 dec 2025
Visa fler nyheter