Poolspel Skarpe Nord söndag 21/12, Spelschema och lag
Hej! Lagindelningen för poolspelet på Skarpe Nord, söndagen den 21/12 är nu klar. Vi ställer upp med två lag: Höjden vit och Höjden blå. Matcherna är 1x20 minuter. Adressen är: Simbadsgatan 1, 442 35 Kungälv Som tidigare är det viktigt att alla spelare har med sig hjälm med galler, halsskydd, träningströjan, klubba (finns också att låna) och vattenflaska. Lagindelning: Höjden Vit Aston Gerum Charlie Visser Ebbe Colliander Henning Persson Hjalmar Carlund Malcom Stål Neo Lind Viggo Neldemo Magnusson William Nyborg Ledare: Tony Neldemo (+ 1 förälder) Höjden Blå Ebbot Carlberg Elton Lith Eskil Sundblad Jack Andersson Jacob Nyhlin Noah Gillgren Valter Blidstedt Wilgot Sjöberg Wille Schimmelsohn Ledare: Jonas Andersson, Pontus Lith Samling i omklädningsrummet vi blir tilldelade: Höjden vit: 8:50 Höjden blå: 11:00 Våra lags matcher: Höjden Vit 09:30 - 09:50: Kareby Blå - Höjden Vit (Plan A) 11:10 - 11:30 Höjden Vit - Frillesås/Sunvära (Plan B) 13:20 – 13:40: Höjden Vit - Kareby Röd (Plan B) Höjden Blå 11:40 - 12:00: Höjden Blå – Mölndal Vit (Plan C) 12:50 – 13:10: Höjden Blå - Kungälv (Plan C) 13:20 – 13:40: Frillesås/Sunvära - Höjden Blå (Plan C) OBS: Det kan hända att lagindelning ändras vid sjukdom eller liknande innan söndag. Vi har även reserver till denna, så skulle ni få förhinder anmäl så att vi kan fylla på med spelare. Spelschema och bild över planerna finns bifogat Information under poolspelet skickas ut i WhatsApp-gruppen under speldagen. Där kan vi också svara på ev. frågor Ses på söndag! /Ledarna U9/U10
U10 & U11 (2017 / 2016)
16 dec 2025
0kommentarer
Ingen match på fredag
Ingen match på fredag
Oldboys
16 dec 2025
0kommentarer
Automatslipen skadad
Hej - vi upptäckte ikväll att diamanten på automatslipen blivit skadad. Vore toppen om någon kunde serva den, och den som kört sönder den hade gärna fått säga till också.
Ungdomsledarna
15 dec 2025
2kommentarer
Newsletter #4.13
Nu var det ett tag sedan. Det har spelats en hel del matcher sen sist och vi har verkligen blandat och gett prestationsmässigt. Från att inte få ihop spelet alls till välspelade gedigna matcher. Vi lär oss alla av bägge sorter! Nu är det paus i F17 nationell över jul och nyår men spelarna syns både i andra lag, som domare och ledare för de allra minsta. På fredag har vi lite julmingel men vi tar inte träningsledigt än. Ha koll på kalleleser. Vi ses på Ruddalen.
F-19 / Dam
15 dec 2025
0kommentarer
Tjäna pengar till Lagkassan under jullovet
Som Johan Aurelius skrivit om tidigare har vi (och Wega) fått en förfrågan från IOFF om att hålla caféet öppet i ishallen under allmänhetens åkning v.52 och v.1. Mycket folk i rörelse och ett utmärkt tillfälle att både tjäna pengar, marknadsföra klubben och göra människor glada! Vår tanke från styrelsen är att vi som klubb spetsar in oss på v.1 och att ni och era lag kan anmäla er för att ta hand om caféet en dag. Dealen är att de lag som anmäler sig får dela på 50% av de totala intänkterna (efter avdrag för inköp) och övriga 50% går till klubben. (Pengarna blir som en innestående lagkassa som man kan utnyttja för bandyrelaterade aktiviteter mot uppvisande av utlägg) Klubben löser inköp till caféet men varje lag ansvarar för allt övrigt inkl. bemanning (ledare, föräldrar, äldre ungdomar), ordningsställande och städning Dagarna och tiderna för allmänhetens åkning som gäller är: 29/12 09.00 - 15.00 30/12 09.00 - 15.00 31/12 09.00 - 16.00 01/1 12.00 - 18.00 02/1 09.00 - 15.00 (1tim isvård per dag) Caféet behöver inte vara öppet hela tiden men en riktlinje kan vara 4-5 timmar/dag) Visst är det ett perfekt tillfälle att dryga ut lagkassan och på en roligt sätt!? Tacksam för snabbt svar (och senast den 21/12) om ni är intresserade och isf vilken dag ni önskar. Anmäl er här i flödet. Karin och styrelsen
Ungdomsledarna
15 dec 2025
0kommentarer
Visa fler nyheter