• Anmälan

    Mölndal vill se över möjligheterna att spela match på fredag! Jag önskar därför att alla (oavsett ni kan eller inte) går in och svarar på fredagens kallelse! Oldboys 15 dec 2025 0kommentarer
  • Målvaktskombinat saknas

    Hej - Det saknas ett rödsvart målvaktskombinat som används av Johan Laryd i Oldboys laget från förråd 5 i hallen. Är det något lag som lånat det och i så fall kan lämna tillbaka? Johan behöver veta om någon lånar då det blir problem när det är match som nu och det saknas. Ungdomsledarna 13 dec 2025 2kommentarer
  • Skridskodisco på trettondagsafton

    Trettondagsafton 5 januari anordnar SK Höjden skridskodisco igen! Den vanliga träningen för U9/U10 och F10/F11 utgår denna måndag och istället tränar F14 och F17 timman innan discot (exakt tid kommer meddelas till er). Alla barn, ungdomar och ledare i SK Höjden går in gratis - och det gäller även ledares familjer som uppskattning för allt fantastiskt jobb som ni gör! Skicka gärna ut en kallelse till era lag - och kalla både barn och föräldraledare - så att alla kan se vilka som anmält sig och för LOK-stöd. Förslag på text i kallelsen: Trettondagsafton 5 januari anordnar SK Höjden skridskodisco i Ruddalens ishall! Tid kl.18.00-19.45. Bjud med familj och vänner för en magisk trettondagsafton på isen! Höjdens egna barn och ungdomar går in gratis, för övriga kostar det 40 kr/person. Insläpp från kl.17.45, sista insläpp kl.19.00. Parkeringen kan bli full så åk gärna kollektivt eller gå eller cykla. Skridskor och hjälm finns att hyra på Ruddalen så långt lagret räcker. Det går även att låna skridskor och hjälm från Fritidsbanken på Frölunda torg. Inga klubbor eller bollar på isen denna kväll. Det kommer finnas ett café med korv med bröd, fika mm mellan läktarna i ishallen. Hjälp gärna till att sprida information om discot till fler, t ex genom att dela länken till Facebook-evenemanget Skridskodisko på Ruddalen https://fb.me/e/7cy7ZVHOb i lämpliga grupper och chattar. Välkomna! Ungdomsledarna 13 dec 2025
  • Laget idag

    Jag har missat att lägga ut ett lag men ni som är anmälda är uttagna :) Oldboys 13 dec 2025 0kommentarer
  • P17/19 planering inför jullovet

    Hej – nu närmar vi oss jullovet efter en intensiv seriestart med många matcher på kort tid. Tack till alla spelare och föräldrar som ställt upp så här långt. I P19 serien har vi faktiskt redan spelat hälften (5/10) av matcherna och samma sak för P17 med 2/5 spelade. Runt jul så faller de flesta av våra träningar bort då de infaller på helgdagar – julafton, juldagen, annandagen, nyårafton och nyårsdagen osv. Vill tipsa att traditionsenligt gå och se en bandymatch på annandagen – vill man se vårt A-lag så spelare de borta mot Sunvära kl 18:00 på Sjöaremossen. En chans att få lite istid blir den öppna träningen fredagen 2/1 – då är P17 sedan ansvariga som match och cafévärdar för A-lagets match mot Slottsbron från Värmland kl 19:45. Vi är också ansvariga som ledare för Skridskokul lördagen 27/12. Här vill jag uppmana samtliga spelare som är hemma att svara och komma – jag kommer vara på plats men vill och kan och vill inte sköta hela verksamheten själv. Kallelser kommer. Vi har också två P19 matcher i anslutning till jullovet – då jag redan vet att några är bortresta är det bra om ni som har planer för resor osv. tackar nej så fort som möjligt så vi kan gå vidare och kalla in spelare och alla kan planera sin verksamhet. Matcherna är 21/12 hemma mot Gripen och 10/1 borta mot Villa kl 17:30 i Sparbanken Arena. Till Villa matchen behöver vi få ihop 5 st bilar som kan köra så vänligen svara i anmälan om familjen kan köra. Någon -07 kille har eget körkort – här vill vi dock inte att ni kör efter match utan att någon förälder då ställer upp och kör. Pojkar 2008 13 dec 2025 0kommentarer
  • Visa fler nyheter