• Kakor, A-lagsmatch och jul & nyår

    Kakorna har kommit! Burkarna finns i klubbstugan och ligger uppdelade på två bord per lag. Plocka enbart burkar från ditt barns lag! Det ligger ett redovisningskort med barnets försäljning vid burkarna, ta med detta papper hem när du plockat ihop era burkar så att det går att se vilka som varit där och hämtat. Det finns även etiketter med ”Tack för ditt stöd” som du själv får klistra på. Klubbstugan kommer vara öppen i samband med träning den här och nästa vecka och i samband med Skridskokul på lördagarna kl.8.30-10.45 och på söndag 14 dec i samband med A-lagsmatchen. Betalningen för kakorna görs via swish till Kimya på nummer 0727-17 26 20 senast söndag 21 dec. Skriv barnets namn som meddelande. Bemanna A-lagsmatch och Skridskokul Varje lag i SK Höjden är ansvariga för bemanningen av en A-lagsmatch och att vara hjälpledare på Skridskokul en gång per säsong: - På söndag 14 december är det F10/F11-lagets tur att bemanna A-lagsmatchen, kl.12-15. Bemanning behövs till café, entré, sargvakter och bollkallar, minst 6 personer. Man tackar ja på kallelsen för sitt barn, men det innebär att (minst) en förälder kommer. Barnen kan följa med och hjälpa till också om de vill, men vuxna behövs på alla positioner. Tack för din insats! - Lördag 20 dec är F10/F11-laget hjälplag på Skridskokul. Extra roligt är att maskoten Bandis kommer och hälsar på just denna lördag! Kallelse kommer. Jul & Nyår Det blir vanlig träning måndagarna 22 dec och 29 dec och 5 januari är det skridskodisco. Torsdagarna 25 dec och 1 jan är röda dagar så då är det ingen träning. Poolspel Söndag 21 dec har vi anmält ett F10-lag till U10-poolspel på SkarpeNord i Kundälv. Det finns fortfarande plats om någon mer vill hänga på. Söndag 11 januari kl.9-12 har Sunvära/Frillesås bjudit in till F11-poolspel (7-manna) på Sjöaremossen och troligtvis kommer vi ställa upp med ett lag. Kallelse kommer. //Ledarna F10/F11 F11 & F12 (2016-2014) 10 dec 2025
  • Slipning efter träning idag

    Tjena. Incident på jobbet och hinner inte ut på is ikväll. Men dyker upp och slipar för er som behöver inför lördag. Ses lite senare. Oldboys 10 dec 2025 0kommentarer
  • Kakorna har kommit

    Kakorna har nu kommit till klubbstugan! De ligger uppdelade på två bord per lag utom för U9/U10-laget som har hela konferensrummet. Plocka enbart burkar från ditt barns lag! Det finns etiketter med ”Tack för ditt stöd” som du själv får klistra på. Det ligger ett redovisningskort med barnets försäljning vid burkarna, ta med detta papper hem när du plockat ihop era burkar så att det går att se vilka som varit där och hämtat. Klubbstugan kommer vara öppen i samband med träning den här och nästa vecka och i samband med Skridskokul på lördagarna kl.8.30-10.45 och på söndag 14 dec i samband med A-lagsmatchen kl.11.30-15.30. Betalningen för kakorna görs via swish till Mirabella Tingström på 0739-286591 U10 & U11 (2017 / 2016) 10 dec 2025 0kommentarer
  • Styrelsemöte 251209

    Hej Vi ska försöka med ett nytt grepp för att informera kring beslut som påverkar er tränare direkt. Planen är att skicka ut en nyhet i direkt anslutning till styrelsemötet där det viktigaste läggs upp. Vi är medvetna om att det hitills varit dålig rutin kring förmedling av nyheter och beslut. 1. Styrelsen har tidigare beslutat att A-laget byter om i omklädningsrummet klubbstugan och även förvarar sin utrustning där. Ungdomslag behöver byta om i ishallen och förvara sin utrustning i förråd 5. Omklädningsrum 2 och 5 i ishallen är stora omklädningsrum. Vi är medvetna om att detta, hos en del, är ett impopulärt beslut men det gäller tillsvidare. 2. Nya mössor (220kr) är beställda men har inte kommit (finns dock några kvar). Damasker (300kr) i mindre storlekar ska vara på ingång. Tränare kan sedan hämta varor för försäljning i kontoret och ta till träningarna. Vänligen se till att spelarna swishar direkt. 3. Skridskodisco kommer att gå av stapeln 5/1. Lagen behöver inte bemanna discot på något sätt men vi blir glada om de kommer! 4. Det finns möjlighet att bemanna caféet i ishallen vecka 1. Halva vinsten kommer att gå till lagkassan att använda för bandyrelaterade utgifter och andra halvan till klubben. Det är frivilligt för lagen att delta. Vi tycker att ni tränare i så fall skall lägga detta på förädrarna att genomföra. Skriv i kommentarerna om ert lag är intresserat. 5. Lagfoton skickades ut till föräldrar utan att vara namnsatta - har inte fått något bra svar varför. Jag hade fått besked om att vi skulle få korreturläsa innan. Jag kommer att be företaget sätta namn på fotona så fort jag fått in namnen från er. /Johan Ungdomsledarna 9 dec 2025 2kommentarer
  • Dags att svara på kallelsen

    Hej, Se till att svara på kallelsen inför matchen i helgen Oldboys 9 dec 2025 0kommentarer
  • Visa fler nyheter