Föreningsdomarna
God lördag kväll! En påminnelse om att när vi bokar föreningsdomare så ska vi försöka ge så många chansen som möjligt att döma. Dvs ta gärna ngn som inte dömt ännu och boka just föreningsdomare där tillfällen ges till just det. Det finns ett dokument bland länkarna på ungdomsledarsidan med alla utbildade domare där man även ska fylla i de matcher eller poolspel dom dömt. Ju fler som kan få dömt dest fler domare i framtiden.
Ungdomsledarna
6 dec 2025
0kommentarer
Laget imorgon
Hej, här kommer laget för morgondagen. Ola, Hasse -Matteus Jacke, Hugo - Noa Lord - Josef Klabbe, Isak, Peder, Andon, Jonatan - Tobbe Baier Vi har också slagit nytt rekord i antalet anmälda till en match. Vi behöver därför börja rulla runt på vilka som får stå över men givet att det fortsätter så kommer alla få testa på att stå över någon match i år.
Oldboys
2 dec 2025
5kommentarer
Datum för kommande poolspel
Hej! Datumen för poolspel har uppdaterats något sedan vi gick ut med info sist. Detta är de datum som vi siktar på att delta: Dec 21/12 - Skarpe nord (U10) ~10.30-14.30 (1 lag, 9 spelare) - Kallelse går ut ikväll. Först till kvarn. Jan 4/1 - SkarpeNord (U9) 17/1 - Ruddalen (U9) 18/1 - SkarpeNord (U10) Feb 7/2 - Ale (U9) 8/2 - Sjöaren (U10) 21/2 - Ale (U10) 28/2 - Sjöaren (U9) För att barnen ska kunna spela så mycket som möjligt under den relativt korta säsongen så skulle vi gärna bli minst en ledare till. Om det är någon av er föräldrar som är intresserade av att vara en extraledare så kan ni ta kontakt med oss på träningen eller skriva till oss här i WhatsApp. Det behövs ingen kunskap om bandy men bra om man kan åka lite skridskor. 😉 Är framför allt på poolspelen vi är i behov av stöd av någon mer som kan ansvara för ett lag. /Ledarna
U10 & U11 (2017 / 2016)
30 nov 2025
0kommentarer
Info inför veckan och kommande helg
Hej – lite information inför veckan och kommande helg då vi har P19 matcher både lördag och söndag. På onsdag denna vecka utgår vår träningstid 19:45 då det är derby mellan SK Höjden U23 och SK Höjden Oldboys istället. Några P19 killar kommer säkert kallas till U23-laget. Jag var lite trigger-happy och skickade ut kallelse till träningen innan jag skrev detta – ursäkta och vänligen bortse från kallelsen (träningen är nu borttagen ur kalendern). Till helgen som kommer har vi två matcher för P19 – lördag borta mot Surte kl 17:30. Här behöver vi hjälp med körning upp men då det är en ”kort” bortamatch hoppas jag att var och en kan samordna med andra lagkompisar och ta sig dit för samling 1:30 innan match. Söndag tar vi emot Derby från Linköping som gör en västsvensk turné och möter Villa på lördagen och oss hemma på söndagen. Alla spelare i truppen kommer få kallelse till någon av matcherna och flertalet kommer säkert att spela bägge, men jag försöker sprida ut det så att alla får spela åtminstone en match. Som vanligt – var vänliga att svara på kallelserna så fort ni kan så vi kan gå vidare och kalla in fler spelare i listan. Kom också ihåg att om ni svarar Nej på kallelsen så går jag vidare och kallar en ny spelare - ändras förutsättningarna så hör av er i så fall så kan vi se om ni ändå kan vara med, men eftersom en ny spelare är kallad så behöver vi stämma av. Helgen därefter är det ingen P19 eller P17 match så hoppas alla har möjlighet att prioritera kommande helg så vi kan göra två bra matcher mot Surte och Derby.
Pojkar 2008
30 nov 2025
2kommentarer
Målvakt och utespelare ikväll?
C-laget har målvaktsbrist till sin match 18:00 mot Gripen hemma. En målis och upp till två utespelare är hjärtligt välkomna om det går att uppbringa.
Oldboys
30 nov 2025
0kommentarer
Visa fler nyheter