• Info från Grit inför julen

    Årets julklapp hittar ni i vår klubbshop. Sista datum för beställning med leverans innan jul är 8/12. Tack för att ni är en del av SK Höjden. https://www.tifosi.se/skhojden/products Pojkar 2008 26 nov 2025 0kommentarer
  • Kakförsäljning, A-lagsfaddrar, poolspel och prylar

    Kakförsäljning Varje år innan jul är det tradition inom SK Höjden att sälja kakor genom Kakservice för att få in pengar till klubben och till lagets lagkassa. Spelarna säljer burkarna för 75 kr/st och varje spelare ska sälja minst 6 burkar. Vinsten för de första 6 burkarna går till klubben och vinsten för alla burkar utöver dessa 6 burkar går till lagkassan. Förtjänsten är 33 kr/burk. Alla får registrera sig som säljare och fylla i sin egen försäljning på F10/F11-lagets sida hos Kakservice: https://www.kakservice.se/minasidor/PUDEGO. Fyll i spelarens namn och ett mobilnummer och en mejladress på registreringssidan. Alla spelare kommer få en försäljningsbroschyr, men man kan även sköta försäljningen helt digitalt via sin sida. Om du inte redan fått en broschyr finns det fler att hämta i förråd 5 i ishallen i hyllsystemet till höger. Senast lördag den 6 december ska varje spelare ha registrerat sin försäljning. Kakorna kommer levereras till klubbstugan i god tid innan jul (prel 11 dec) så att spelarna därefter har tid dela ut dem till alla kunder och få betalt. Slutligen ska totalsumman för kakorna betalas via swish till Kimya Farahaninia (Doris mamma) på 072-717 26 20, senast 21 december. Lycka till med försäljningen! Faddrar från A-laget Den här säsongen har alla barn- och ungdomslag i Höjden fått två faddrar från herrarnas A-lag som kommer hjälpa till på ett antal träningar under säsongen. Kul och bra! F10/F11-lagets faddrar heter Freddy Engman och Isak Emanuelsson och torsdag nästa vecka den 4 dec och torsdagen därpå den 11 dec kommer de att hålla i träningarna. Poolspel på lördag 29 nov På lördag förmiddag är det F10/F11-poolspel för tjejer i Åby isstadion och Höjden har anmält både ett 5-mannalag och ett 7-mannalag. Det går fortfarande bra att anmäla sig via kallelsen på laget.se, roligt om så många som möjligt i laget vill hänga på! Anmäl senast kl.21.00 imorgon torsdag. Bandyprylar och kläder från Grit / Tifosi Om någon funderar på att köpa Höjden-kläder eller bandyutrustning i julklapp från Grit / Tifosi så upplyser de om att beställningar behöver läggas senast 8 december för att hinna fram innan jul. Klubbshop SK Höjden F11 & F12 (2016-2014) 26 nov 2025
  • Info från Grit

    Bra om samtliga lag la ut på sin sida nedan text om Höjden julklapp med länk till klubbshop. Årets julklapp hittar ni i vår klubbshop. Sista datum för beställning med leverans innan jul är 8/12. Tack för att ni är en del av SK Höjden.  https://www.tifosi.se/skhojden/products Ni hittar bild nedan länk till bild Ungdomsledarna 26 nov 2025 0kommentarer
  • Test av annat system för kallelser

    Vi testar ett annat system för kallelser för C-laget för att se om vi klarar oss på det. Ni borde få kallelserna per e-post. Om ni vill ha kallelser till matcher och träningar men inte får det, säg till, så fixar vi det. Gripen-matchen ska det ha kallats till, träningskallelser kommer strax. C-lag Herrar 23 nov 2025 3kommentarer
  • Info från föreningen: Spelarutrustning förråd 5

    Hej - info från styrelsen nedan. Är i linje med vad vi redan meddelat men som info för alla. Notera också att vi inte skall förvara någon utrustning i omklädningsrummen i klubbstugan (som några spelare gjort - vänligen ta bort detta och förvara i Förråd 5 enligt instruktion). Credit för att bygga den nya hyllan går till P17/19 killarna som var med på fixardagen också och gjorde detta - tack. ----------------------------------------------------- Hej alla! Till den här säsongen har vi fått upp två nya hyllsystem, och ambitionen är att så många lag och spelare som möjligt ska få plats. Just nu är det lite oordning och inte packat särskilt effektivt, så vi behöver hjälpas åt för att organisera bättre. Så här funkar det: Varje plan i hyllan rymmer 4 lådor (i rätt storlek). Ett helt hyllsystem har alltså 16 platser totalt. För att utrymmet ska räcka till fler måste spelarna använda backar/lådor istället för bandyväskor – väskor tar mycket mer plats (endast 12 platser i stället för 16). Dessutom luktar väskor betydligt mer... Vi har märkt hyllorna “P19/17”, “U15”, “U13/14”, “F14” samt “Ledare”. 1 hylla är tillsvidare tom för att kunna utvärdera behovet - lämna den. Vänligen säg till era spelare att hålla sig till lagets hylla. A-lag och F17 förvarar material i klubbstugan. Märk varje back/låda med spelarens namn och lag och märk hyllplatsen med namn så ser vi tydligt om det saknas platser. Inga spelarväskor får förvaras i förråd 5. Om ni inte får plats på er hylla så kolla med närliggande lag eller med mig. Alla spelare skall beredas plats. Om ert lag inte behöver alla 16 platser, meddela gärna hur många ni inte använder, så kan vi fördela ytan till någon annan. När detta är klart är ambitionen att fler lag och spelare ska kunna få plats. Stort tack för att ni hjälper till att hålla ordning och skapa plats för alla! Passar på att tacka Svenne och Jonas Östh (och säkerligen fler) som har hjälpt till att fixa hyllorna! Mvh //Styrelsen Pojkar 2008 23 nov 2025 0kommentarer
  • Visa fler nyheter