• Planering inför helgens matcher

    Hej - planeringen inför helgens matcher börjar falla på plats. Vi behöver lite fler föräldrar som kan tänka sig att köra till Trollhättan på lördag. Planen är att vi samordnar oss organiskt och hämtar upp respektive spelare per bil och samlas på plats i Trollhättan kl 16:45 med matchstart 18:00. De bilar jag tror vi har så här långt är följande. Lägg gärna en kommentar nedan om ni kan köra så fyller jag på listan – vi behöver vara minst 5 bilar tror jag. Jonas – Joakim, Elvin Joel – Isac, Olle, Klas Jenny/Peter Ahlgren – Otto, Elis, Herbert, Malcolm Fredrik Ljung – Gustav, Olof, William Johan Petersson Sandberg – Sixten, Eric, Jonatan ... Sedan behöver vi lösa så att alla har slipade skridskor inför helgen. Vi tar inte med slip till Trollhättan utan alla spelare behöver se till att ni har OK skridskor innan vi åker upp. Följande tillfällen att få slipat då jag är på plats på Ruddalen finns: Torsdag innan träningen mellan kl 20-20:15. Fredag efter öppna träningen kl 18:15 Om någon behöver slip inför P17 matchen i Skövde på söndag kan jag slipa vid kl 12 innan vi åker kl 12:30 men inte mer än något par. Säg till innan i så fall Pojkar 2008 11 nov 2025 8kommentarer
  • Fotografering och säsongens första poolspel

    Hej! Säsongen är nu i full gång och vi har varit cirka 25 spelare på isen nästan varje träning. Jättekul att se! Fotografering Under träningen på måndag den 17e november kommer vårt och övriga lag i föreningen att fotografera sig. Kul om så många som möjligt är med då det blir en lagbild och även bilder på varje spelare här på laget.se. Fotografering börjar kl. 17 och sker på isen med skridskor och full utrustning på. Kom gärna i tid! När fotograferingen är klar fortsätter vi att träna på den bortre halvan av planen under resterande träningstiden. Poolspel U10 på Åby Isstadion, Mölndal. Lördag den 22a november är det dags för säsongens första poolspel. Det är i U10 "serien". Alla spelare har blivit kallade. För att få vara med och spela match måste spelarna ha hjälm med galler och halsskydd men vi rekommenderar att man även har ben- och armbågsskydd och bra handskar (gärna bandyhandskar). För att det inte ska bli för många spelare i varje lag och för lite speltid har vi begränsat antal platser utifrån hur många ledare vi är och hur många lag vi kan ställa upp med. Tiderna i kallelsen är ungefärliga, exakta tider vet vi först när spelschemat är klart och vi gjort lagindelningen. Vi skickar ut det cirka en vecka innan. Har ni några frågor är det bara att skriva i WhatsApp-gruppen så svarar vi så snabbt vi kan. /Ledarna U9/U10 U10 & U11 (2017 / 2016) 10 nov 2025 0kommentarer
  • Inställd träning 11/11

    Träningen nu på tisdag, 11/11 inställd. Frillesås lånar vår tid för elitseriematch. Ses nästa vecka! C-lag Herrar 10 nov 2025 0kommentarer
  • Parakey fungerar inte

    Det är något problem med Parakey vilket innebär att det inte går att komma in i klubbstugan. Det lyser grönt när man trycker på aktuellt lås i appen, men själva låset öppnas inte. Det är samma problem på båda låsen och det har inte hjälpt att bryta huvudströmbrytaren. Karin Gedda har felanmält. Förhoppningsvis löser sig problemet inom kort men nödlösningen är att använda en fysisk nyckel som finns i några få exemplar. Imorgon kväll löser det sig på så vis för A-laget och F17 som är de lag som behöver komma in i klubbstugan för att komma åt sina bandygrejer. Uppdatera med en kommentar här när/om du märker att det fungerar igen. Ungdomsledarna 9 nov 2025 6kommentarer
  • Genrep mot KSK

    Hej, Nästa helg blir det en sista träningsmatch mot KSK inför säsongspremiären. Försök att svara på kallelsen så tidigt som möjligt så har vi möjlighet att planera med tillgängliga spelare. Oldboys 7 nov 2025 0kommentarer
  • Visa fler nyheter