• Samling

    Samling 08:25 i klubbstugan imorgon. Se till att ha gjort ordning på era saker innan dess! Skulle alla som hade förhinder någon enskild match bara vilja skriva ut det i kommentar nedanför. Tror jag har koll på alla men så jag inte missat någon! Oldboys 31 okt 2025 3kommentarer
  • Bussresor

    Vem styr med ev. synkning av resor? Är tanken att man ska fylla i bussresor i detta dokument? Domare, sekretariat och funktionärer Ungdomsledarna 30 okt 2025 1kommentar
  • Ingen föreningsistid imorgon fredag (31/10)

    Hejsan. Samma sak gäller imorgon fredag, som i onsdags. Allt är inställt. F16 30 okt 2025 0kommentarer
  • Käk på lördag

    Det kommer att finnas spaghetti och köttfärssås i matlåda till alla på lördag. Kostar 100 kr/st, vi har köpt till alla som spelar, så hoppas det funkar med alla. Betalning fixas vid senare tillfälle. Oldboys 30 okt 2025 3kommentarer
  • Nrwsletter #4.10

    Mitt i höstlovet och serien är igång. Serien började tungt och givetvis inte med dom resultaten vi ville. Att förlora mot duktiga lag är inget konstigt och i första halvlekarna var vi verkligen med i bägge matcherna. Även om siffrorna drog iväg kan man nog tycka att även om vi föll ihop blev siffrorna större än vad som var rättvist. Samtidigt kan vi bättre, det vet vi. Det gäller att bita ihop och vända på känslan för det finns inga lätta matcher i år. Serien fortsätter på lördag. Nästa helg är det World Cup på hemmaplan vilket blir superkul! Vi spelar i grupp 2 som har alla grundomgångsmatcher på Ruddalen dessutom. Vi föräldrar i F17 har ett arbetspass på fredagen och då schemats ändrats lite så är det samtidigt som vår första match som blir mot Vänersborg. Följdaktligen ses vi på Ruddalen! F-19 / Dam 30 okt 2025 1kommentar
  • Visa fler nyheter