• Arbetsuppgifter under vintern

    Hej – som tidigare år så har vi ett antal olika uppgifter att stötta vår förening med. Dessa finns nu inlagda i kalendern och det är viktigt att vi får en bra uppslutning på dessa – vi behöver inte vara 22 spelare för att stå i cafét men det duger inte heller att det kommer två spelare. Eftersom vi är två grupper, P17 och P19, har vi fått dubbel tilldelning, men det borde inte vara allt för förtungande eftersom att ni spelare nu är tillräckligt gamla för att hjälpa till själva – vill någon förälder komma med och hjälpa till får ni så klart det (säg bara till att ni kommer så), men vi ser framför oss att spelarna själva gör jobbet. Det vi vet nu att vi har ansvar är: F17 World Cup 8-9 November. Ett pass för P17 på lördagen, ett på söndagen för P19. 9 anmälda behövs per pass – kallelse kommer inom kort. Jag gör kallelsen till lördag bara för P17 och söndagen för båda grupperna då 07/08 inte är så många. Vill ni t.ex. byta dag med någon så säg till. 28/12 – P17 är ledare på Skridskokul. 6-8 aktiva behövs och här är det jullov så alla som är hemma uppskattas mycket om ni kommer. 2/1 – P17 är värdar på A-lagsmatch (cafe, sargvakt, arenavärdar, bollkallar). 9 personer behövs. 24/1 – P17 är ledare på Skridskokul. 6-8 aktiva behövs. 20/2 - P19 är värdar på A-lagsmatch (cafe, sargvakt, arenavärdar, bollkallar). 9 personer behövs. Pojkar 2008 23 okt 2025 1kommentar
  • Nyckeln för automatslipen saknas

    Hej - var uppe och skulle slipa och hittar inte nyckeln till automatslipen där den brukar hänga. Någon som vet när ni såg den sist eller har råkat få med sig i fickan? Mvh Jonas Ungdomsledarna 23 okt 2025 3kommentarer
  • Bemanningsschema World Cup F17 7-9/11

    Hej igen alla! Som tidigare nämnts anordnar vi precis som förra året World Cup F17 tillsammans med Mölndal helgen den 7-9 november. Nu börjar vi närma oss ett färdigt spelschema (Obs. Justeringar kan komma!) och för att få så god bandy-framförhållning som möjligt kommer här förslaget på bemmanningsschema, se flik Bemanning i filen: World Cup F17 Bemanning Observera att bemanning inte bara gäller café utan även sargvakter/bollkallar och arenavärdar, se grönmarkerade kolumner i filen. Vi räknar med att det behövs 7 personer per lag och pass. Om tiderna inte fungerar för erat lag ber vi er som vanligt att i första hand byta med varandra. Sen hoppas vi att alla kommer och hejar på tjejerna såklart!! Gratis entré för alla! Ungdomsledarna 23 okt 2025 9kommentarer
  • Lagmöte inför säsong

    Tjena gubbar. Vi kör ett kort lagmöte efter träningen på tisdag (2025-10-28). Mötet syftar till att prata ihop oss inför säsongen så väldigt bra om så många som möjligt skulle kunna prioritera att närvara. Kan inte lova något men ev. bjuds det på hembakt! Oldboys 23 okt 2025 0kommentarer
  • Höstlovet

    Är det ordinarie träningstider under höstlovet? Ungdomsledarna 22 okt 2025 3kommentarer
  • Visa fler nyheter