• Avfärdsinformation inför Kosa-natta

    Hej Vi har fått spelschemat för Kosa-natta och förhoppningsvis så kommer det inte att ändras: https://kosanatta.cupmanager.net/2025/result/team/63387731 Vi spelar första matchen först kl 03:00 natten mellan fredag och lördag vilket gör att vi inte behöver åka så tidigt från Göteborg. Vi samlas dock på Ruddalen redan kl 16:50 för avfärd kl 17:00 så att vi kommer upp till Örebro i tid till att äta en sen middag som serveras av cupen. Därefter checkar vi in på hotell och installerar oss och försöker få vila innan första matchen. När vi fått information om tillgängliga hotellrum osv återkommer vi med rumsplacering osv. Hemfärd på söndag sker efter sista matchen vilket kan vara redan runt kl 9:00 på morgonen, men även senare beroende på om vi går till A eller B-slutspel och isåfall kvalificerar oss för en final. P19 13 okt 2025 0kommentarer
  • Stort tack...

    ...till alla ungdomar, föräldrar, ledare och andra engagerade eldsjälar för ett toppenfint arbete igår på vår fixardag i klubbstugan. Nu hoppas jag att vi kan hjälpas åt att fortsatt försöka hålla fin ordning både i vår klubbstuga och i förråd 5 i ishallen. Försök komma ihåg, och påminn också gärna era spelare, att lägga tillbaka saker där de hör hemma (på uppmärkt plats). Ser ni något som behöver förbättras? Skriv ett mail till Styrelsen (styrelse@skhojden.se)! Ungdomsledarna 13 okt 2025 1kommentar
  • Träningsmatch mot u-19

    Tjena Gubbar. Vi har fått en inbjudan att spela träningsmatch mot u-19 nu på fredag. Alla är välkomna men se till att svara på kallelsen och försök svara i så god tid som möjligt så vi kan planera. Säg till om ni inte blivit kallade men önskar vara med (det är första kallelsen jag skickar på egen hand) Oldboys 11 okt 2025 0kommentarer
  • Newsletter #4.08

    Ytterligare en match avverkad. Igår mot Vänersborg som blev en väldigt bra värdemätare. Förlust med 1-3 i en fysisk match med högt tempo. Vi gör en bra match och testar också lite nya positioner och ser vad vi behöver träna på. I morgon blir det en tränings träningsmatch ihop med Mölndals allsvenska damlag. På fredag åker vi till Rättvik och spelar även första matchen på kvällen mot K/S! Det blir superkul och man kan följa cupen på: https://www.cupmate.nu/cup/radonett-flickbandycup Det är inte heller långt kvar till World Cup på hemmaplan! Cupen är fullt anmäld och förutom vi kommer K/S, Vänersborg, Villa, Skirö, Västerås, Sirius och Stabaeck. Vi i F17N sydgrupp kommer att känna varandra bra efter den här säsongen! Vi ses på Ruddalen! F-19 / Dam 11 okt 2025 0kommentarer
  • Höstlovscamp 27/10

    Hej! Måndagen på höstlovet, 27 oktober, anordnar SK Höjden en 1-dags höstlovscamp i Ruddalens ishall för höstlovslediga barn i klubben. Det kommer vara både ispass och utomhuspass och självklart tid för att hänga med kompisarna. Spelarna kommer delas in i grupp efter ålder och träningarna hålls av unga ledare i Höjden. Kläder för både ispass och träning/lek utomhus behöver tas med. Halsskydd och hjälm med galler är obligatoriskt på isen. Om mobiltelefon är med ska den ligga i väskan. Det kostar 450 kr att vara med. Avgiften täcker hallhyra, lunch och mellanmål. (Det finns inget café under höstlovscampen). Sista svarsdag är 15 okt. Ange ev specialkost som kommentar när ni svarar på kallelsen. Avgiften betalas via swish till mig på 0768068672 senast fredag 17 oktober. U10 & U11 (2017 / 2016) 9 okt 2025
  • Visa fler nyheter