• Skjuts till Ale imorgon

    Ni som behöver skjuts imorgon, se till att lösa det ikväll, så ni slipper leta imorgon. Det är en del av förberedelserna vi pratade om sist. Jag har Vilhelm, Mats och Gedda i bilen upp på fredag. Jag vet att Hampus letade efter skjuts och att Arvin nämnde att han eventuellt behövde. Ni andra som inte fixat, kommentera här, så löser vi det tillsammans. Oldboys 28 okt 2021 2kommentarer
  • Rättning om första poolspelet

    Första poolspelet är sön den 5/12 i Trollhättan, inget annat. Kallelse med mer info kommer. F16 28 okt 2021 0kommentarer
  • Ny anmälan till matcherna på cupen

    Alla vill vara med på Näst Bäst i Väst, precis som vi vill ha det. Nu tar jag bort hela huvudaktiviteten och bjuder in till alla fyra matcherna, så acceptera så fort ni kan. Så kan ni också ändra om ni skulle bli sjuka eller inte löser någon av matcherna, så vet jag lite mer exakt. Kallelse kommer strax. Oldboys 27 okt 2021 0kommentarer
  • Allmänhetens åkning Ale arena

    Nu har Ale arena fått is. Lägg gärna en kommentar om ni har tänkt att åka dit på onsdag (öppet till 18.00) , alltid roligare om fler från laget träffades utanför ordinarie träning. Förra onsdagen var det bl.a match mot Kungälv. ttps://www.ale.se/kultur--fritid/idrott-motion--fritid/sport--och-idrottsanlaggningar/ishallen-ale-arena.html Pojkar 2008 26 okt 2021 4kommentarer
  • Fredagsmys hemma hos Henricson's

    Vidarebefordrar från Marie: Hej alla goa grabbar i U13! Vi tänkte ha lite fredagsmys nu den 29 oktober kl 18,30 hemma hos Cesar och Sigge De som vill och kan... vi köper lite pizza (självkostnadspris 50 kronor/person) och ni får hänga lite med varandra, utan bandy utrustning på 😉, som en liten mjukstart på höstlovet. Adress Norra Flundregatan 27, Västra Frölunda SMSa till Marie om du kommer, senast torsdag, 0733667725 P19 26 okt 2021 13kommentarer
  • Visa fler nyheter