Skjuts till Ale imorgon
Ni som behöver skjuts imorgon, se till att lösa det ikväll, så ni slipper leta imorgon. Det är en del av förberedelserna vi pratade om sist. Jag har Vilhelm, Mats och Gedda i bilen upp på fredag. Jag vet att Hampus letade efter skjuts och att Arvin nämnde att han eventuellt behövde. Ni andra som inte fixat, kommentera här, så löser vi det tillsammans.
Oldboys
28 okt 2021
2kommentarer
Rättning om första poolspelet
Första poolspelet är sön den 5/12 i Trollhättan, inget annat. Kallelse med mer info kommer.
F16
28 okt 2021
0kommentarer
Ny anmälan till matcherna på cupen
Alla vill vara med på Näst Bäst i Väst, precis som vi vill ha det. Nu tar jag bort hela huvudaktiviteten och bjuder in till alla fyra matcherna, så acceptera så fort ni kan. Så kan ni också ändra om ni skulle bli sjuka eller inte löser någon av matcherna, så vet jag lite mer exakt. Kallelse kommer strax.
Oldboys
27 okt 2021
0kommentarer
Allmänhetens åkning Ale arena
Nu har Ale arena fått is. Lägg gärna en kommentar om ni har tänkt att åka dit på onsdag (öppet till 18.00) , alltid roligare om fler från laget träffades utanför ordinarie träning. Förra onsdagen var det bl.a match mot Kungälv. ttps://www.ale.se/kultur--fritid/idrott-motion--fritid/sport--och-idrottsanlaggningar/ishallen-ale-arena.html
Pojkar 2008
26 okt 2021
4kommentarer
Fredagsmys hemma hos Henricson's
Vidarebefordrar från Marie: Hej alla goa grabbar i U13! Vi tänkte ha lite fredagsmys nu den 29 oktober kl 18,30 hemma hos Cesar och Sigge De som vill och kan... vi köper lite pizza (självkostnadspris 50 kronor/person) och ni får hänga lite med varandra, utan bandy utrustning på 😉, som en liten mjukstart på höstlovet. Adress Norra Flundregatan 27, Västra Frölunda SMSa till Marie om du kommer, senast torsdag, 0733667725
P19
26 okt 2021
13kommentarer
Visa fler nyheter