• Bandyinfo F16: matchpremiär 20 november

    Vilken härlig träning vi hade igår med 12 spelare på isen! Nu är det inte länge kvar tills första matchen. Om vädret vill sig väl spelar vi vår första match hemma på Åby den 20 november kl 11. Vi tackar Mölndal för istiden! Alla matchdatum ligger i kalendern även om tiderna inte är klara ännu. Trettondagshelgen blir mycket bandy, så bjud släkten till Göteborg i år, så får vi en bra hejarklack. Välkomna! Ledarna Utvecklingslag Damallsvenskan 25 okt 2021 0kommentarer
  • Föreläsning om skadeförebyggande träning

    Torsdagen 4:e november, klockan 18.30 i klubbstugan har vår samarbetspartner Sportrehab en föreläsning om skadeförebyggande träning. Detta istället för träning. Kallelse kommer. Vi rekommenderar alla spelare i laget att komma. Det kommer även vara spelare i seniortruppen och lyssna, men vi kommer få plats i klubbstugan. Välkomna! Oldboys 25 okt 2021 1kommentar
  • Föreläsning om skadeförebyggande träning

    Torsdagen 4:e november, klockan 18.30 i klubbstugan har vår samarbetspartner Sportrehab en föreläsning om skadeförebyggande träning. Vi rekommenderar alla ledare att komma. Det kommer även vara spelare i seniortruppen och lyssna, men vi kommer få plats i klubbstugan. Välkomna! Ungdomsledarna 25 okt 2021 9kommentarer
  • Anmälan Frida bandycup 13-14 november

    Hej! Vi behöver under helgen skicka spelarlistor på vilka som skall vara med på Fridacupen 13-14 november. Vi har även lagt in fråga om bil och ev extraplatser samt om förälder vill bo på skolan (fre-sönd). Gå in på aktiviteten på laget.se och uppdatera med svar. Mer info: https://www.cupmate.nu/cup/frida-bandycup Höjden har anmält ett F13 och ett F12. Mölndal har anmält ett F12 och vi kommer dela lag med dem. (Ev. blir det bara F13 som vi delar) Alla kommer spela 7 mot 7 Anmälningsavgift: 3 000 kr per lag (Betalas av SK Höjden) Deltagaravgift med boende: 750 kr/person (övernattning fredag-söndag, 2 frukost, 2 lunch, 1 middag, 2 kvällsmat). Boende sker på närliggande skola. Vi ser över om vi kan betala viss del (ca 200:-/spelare) med lagkassan men vi har inte pengar till hela kostnaden. (Deltagaravgifter kommer skickas ut senare) Deltagaravgift utan boende: 500 kr/person (2 lunch, 1 middag) Det kommer även finnas möjlighet för föräldrar att övernatta på skolan. Då är kostnaden 500/ person exklusive mat. (Troligen mer prisvärt att bo på hotell för föräldrar) //Ledarna F14/F12 F-19 / Dam 21 okt 2021 5kommentarer
  • Träninsgmatchen mot Villa utgår

    Tyvärr har Villa fått andra planer och blir tvungna att ha seriepremiär på istiden som skulle varit för vår träningsmatch. Vi får avvakta och se om vi kan hitta en annan aktivitet. Oldboys 20 okt 2021 0kommentarer
  • Visa fler nyheter