• Ingen fys denna vecka

    Tack för en grym insats idag. Nästa vecka skippar vi fysen, då vi måste hitta ett annat upplägg som drar lite mer folk för att kunna ha det. Det betyder inte att det är fel med en löprunda i en timma eller ett benstyrkepass på tisdag. Alla har väl 720-passet i huvudet? Oldboys 10 okt 2021 0kommentarer
  • Skridskoslipning på tisdag

    Hej - Otto kommer på tisdag kl 17 och kan slipa skridskor för de som behöver i samband med vår barmarksträning. P19 10 okt 2021 0kommentarer
  • Nya bud!! Ledsen att det velas

    A-laget är lika få som vi imorgon, så vi kan köra hela passet ihop med dem. Då blir vi två lag och kan köra riktiga övningar, matcher med blandade lag, och match mot A-laget. Då blir det istället samling 11.40 och glida ut på isen 12.00. Jag skulle vilja ha svar från alla i kommentar, löser ni att dyka upp till 12?? Det är ok att komma senare eller att lämna innan 15.30. :-) Men vi kommer att ha ett maraton-ispass och få chansen att testa lite i A-lagets tempo, så det vore grymt om så många som möjligt kommer. Det kommer också finnas möjlighet till skott-träning och annat mys eftersom passet blir så långt. Oldboys 9 okt 2021 7kommentarer
  • Samling 12.45 imorgon.

    Jag ser till min glädje att vi är ett komplett bandylag imorgon. Om alla kan försöka vara på plats 12.45 vore det fint. Det kan hända att A-laget vill ha lite matchmotstånd runt 13.15 och då ställer vi givetvis upp. :-) Ta med något att fika på, ni kommer behöva fylla på. Om de mot förmodan inte vill ha sällskap på isen värmer vi utanför och snackar en hel del om spelet innan vi kliver på. Varmt välkomna till Trollhättan imorgon, det kommer att bli ruggigt kul! Oldboys 9 okt 2021 0kommentarer
  • Idrottsledardag 23/10

    RF/Sisu ordnar en ledardag för idrottledare i Göteborg 23/10. Läs mer på länken nedan och anmäl er! Läs mer här. Ungdomsledarna 8 okt 2021 2kommentarer
  • Visa fler nyheter