• Träning på stor is på söndag

    Träning i Slättbergshallen på söndag. Istället för rinkpasset. Vi har på kort varsel lyckats boka träning på stor is på söndag 14.00-15.30. Vi uppmuntrar alla att vara med och be om skjuts om ni inte kan ta er dit. Vi vill såklart vara så många det bara går. Exakta detaljer är inte klara än. Det kan hända att vi kör redan 13.00 en timma ihop med A-laget, det beror lite på hur det går för dem att boka upp en träningsmatch. Vi meddelar så fort vi vet detaljerna. Om det inte passar 13 men ni kan komma 14, anmäl er ändå. Oldboys 7 okt 2021 0kommentarer
  • Möjlighet att sponsra klubben

    Just nu håller klubben på med ett projekt där vi vill att alla lag ska ha likadana matchställ som A-laget. Vi saknar en eller två partners som kan gå in med 5-10000 för att de ska slå hela vägen ner i u9/f10. Om ni föräldrar tror att företaget ni jobbar på kan tänka sig att vara med och synas på tröjorna för en summa, allt räknas, hör av er till mig inom kort per telefon 0762-326420, eller mejl. Oldboys 7 okt 2021 0kommentarer
  • Träningen på lördag

    Hej På lördag är det träning som vanligt men jag kan inte vara där. Därför behöver jag lämna över dunken med bollar, konor och västar till någon innan. Vem kan ta emot dem ikväll? Vi hörs//Christian F16 7 okt 2021 14kommentarer
  • Lämna in registerutdrag

    Vi behöver nya begränsade utdrag ur belastningsregistret för alla våra tränare/ledare och styrelse. Gör så här: 1. Beställ ett utdrag här. 2. Öppna inte kuvertet 3. Kom till klubbstugan med det så snart som möjligt vid någon av tiderna Putte är där. Putte kommer vara i klubbstugan tre måndagar framåt med start den 11, sedan 18 och 25 oktober. Mellan ca 18.30 och 20.00. Klart! Putte sköter resten. Ungdomsledarna 6 okt 2021 9kommentarer
  • Cupen Åby/Tjurheda

    Tröjor Vi blir 13 barn som åker på cupen. Glöm inte att ta med era vita matchtröjor (gäller 08:orna). Övriga har vi med tröjor till. Målvakt Vi har ingen som är uttalad målvakt, utan vi låter alla stå under säsongen. Finns det någon som vill börja att stå? Lägg en kommentar i så fall. Följ cupen på bandygrytan Det är klart att ni kan följa cupen hos bandygrytan. Vi får återkomma om det blir streaming... https://bandygrytan.se/#/competitions/2021/MwKqSRCyA4s9XUrInRH9 Ses på fredag! Pojkar 2008 6 okt 2021 0kommentarer
  • Visa fler nyheter