• Matchdagar i vinter

    Hej Vi har fått det planerade spelschemat för vår serie Grön till i vinter. Vi kommer spela 7-manna matcher i 2 x 30 minuter. Våra speldagar är på lördagar och jag har lagt in matcherna i kalendern med start kl 12:00 då tiderna inte är spikade än. Beroende på hur det går med istider och is på våra utomhusbanor så kan matchdagarna ändras, men det bör t.ex. inte bli matcher på jul och sportlov. Förbundets seriesida: https://svenskbandy.se/statistik/2021/Ungdom/Grön-serie-7-manna-(U13)?id=30118 P19 30 sep 2021 0kommentarer
  • Hjälpa U14 med cup-spel i Örebro 6-7 november

    Hej – U14 ber om hjälp med fyra spelare från U13 till en cup i Örebro helgen i slutet av höstlovet, 6-7 November. Det 11-mannaspel men flera andra lag har också kombinerade U13-U14 spelare med, t.ex. Gripen och Mölndal. U14 kommer att bo på en skola i närheten och det är en avgift om 1250 kr/spelare som deltar (Swishas till Emma Lindén 070-68 32 54) Information om cupen: https://kosanatta.cups.nu/turneringsinformation Är ni intresserade så kontakta Jonas för vidarebefordran av intresseanmälan eller Sven-Olof i U14 direkt (svenolof@profil24.se) så snart som möjligt. Skriv gärna en kommentar nedan så vet vi andra också vilka som åker. P19 30 sep 2021 1kommentar
  • Hjälp!

    Hej Kan någon vara med på distriktsbandymöte i morgon 18:00-19:15? Jag har förhinder. Det enda som krävs är att man antecknar det som rör F-10. Mötet är online. Anmälan görs på https://old.svenskbandy.se/BANDY-INFO/FORBUNDET/Organisation/Distrikt/sydvast/nyheterisydvast/uppstartsmoteninforsasongen F16 29 sep 2021 2kommentarer
  • Ändrad barmarkstid tisdagar

    Hej Det har tyvärr skett misstag hos IOFF när de bokade rinken. Den används från kl 18:00 av IK Wega för inlinesträning och vi kommer därför börja vår träning på tisdagar från kl 17:00-18:00 istället. P19 28 sep 2021 0kommentarer
  • Inställd träning ikväll

    Vi ställer in kvällens barmark på grund av svalt intresse och uppmuntrar istället till träning på egen hand. Ni vet bäst vad ni behöver. Styrka, kondition och/eller rörlighet. Vi förstår att det blir mycket tid som ägnas åt bandy, men vill påminna om att fysträningen blir oerhört viktig för att ni ska kunna undvika skador och kunna prestera i vinter. Vi hoppas på bättre uppslutning kommande veckor. Oldboys 28 sep 2021 0kommentarer
  • Visa fler nyheter