• Barmarksträning på tisdagar

    Hej - frågan kom idag om något barmarkspass och vi har vid närmare efterforskningar fått en tid för detta på rinken på Ruddalen på tisdagar kl 17:30-18:30. Vi kommer att börja använda tiden 21/9 och kommer då att köra ett kortare styrkepass och sedan spela innebandy, till fots, så kom ombytta i träningskläder och ta med innebandyklubba. Saknar ni en sådan så finns det att låna i klubbstugan. Vi kör denna träning för att kunna erbjuda ett tillfälle i veckan att träffas och även bygga lite styrka och kondition inför vinterns matcher. Om det krockar med andra träningar så är det helt OK att prioritera dessa, men vi hoppas att vi blir åtminstone så många som vi var under våren så vi kan vara tillräckligt många för att spela tillsammans. P19 12 sep 2021 0kommentarer
  • Truppen 21/22 tar form

    Det är med stor glädje vi varmt välkomnar Jakob Schlyter till oss i SK Höjden Jakob kommer från Helenelund där han under 10 års tid varit en bärande spelare i division ett och Allsvenskan. I början var ”Jacke” anfallare men via en sväng på mittfältet har han de senaste sex åren varit försvarare. – Jag älskar tävlingsmomentet och avgörande matchsituationer. En storseger är värdelöst, det är de tuffa matcherna som är kul. Det underlättar också alltid att få en smäll, då kommer jag igång. Jakob kommer att bli en stor tillgång för oss på plan, men han kommer även att bli en mycket bra förebild för våra yngre spelare med sitt engagemang, lugn och rutin. A-lag Herrar 8 sep 2021 1kommentar
  • Rättvik cupen 15-17 oktober blir av!

    Tack för många snabba svar och glädjande att så många är intresserade. Vi bekräftar nu vårt deltagande i Rättvik cupen den 15-17 oktober, så lägg in den i kalendern! Det blir ett gemensamt lag med Mölndal och några F14 spelare. Vi återkommer med mer information om cupen, transport mm. Har du inte svarat ännu, så går det jättebra att anmäla dig fortfarande. Välkomna! /Ledarna Utvecklingslag Damallsvenskan 7 sep 2021 0kommentarer
  • OBS: Flyttad första träningstid

    Hej - på grund av missförstånd hos IOFF som sköter våra isbokningar så har vår första träning den 12/9 blivit flyttad till senare på eftermiddagen (de har ett annat event bokat på vår ordinarie tid). Vi tränar istället kl 15-16:30 vid första tillfället. Hoppas att detta funkar för er som anmält er. P19 6 sep 2021 1kommentar
  • Säsongsstart 2021

    Hej på er alla. Vi har den glada nyheten att nu snart statar bandysäsongen vintern 2021/2022. Vi har fått istid på söndagar mellan 12-13 i Isdala ishall. Första träningen bil den 12 september! Det kommer uppdatering i kalendern med datum, tider och kallelser till träning likt förra året. Mer info via mail inom kort. Härligt med vinter igen :) //Tränarna U15 (2010/2011) 31 aug 2021 0kommentarer
  • Visa fler nyheter