• Denna vecka (midsommarveckan)

    Ikväll är det sista gången innan sommaren för innebandy med A-laget. Denna vecka skippar vi fysen på onsdagen eftersom det krockar med Polen-Sverige i fotbolls-EM. Sedan blir det fys för oss själva tills A-laget gör comeback i höst. Däremot gör vi en ansats med inlines dagen innan midsommar. Vi får se hur många som vill komma. Kallelse är skickad. Oldboys 21 jun 2021 0kommentarer
  • Veckans pass

    Denna vecka ser ut så här: måndag – något kortare innebandy på grund av EM-fotbollen onsdag – ”Görans Grisiga”, flåsfokus torsdag – inlines som vanligt Varmt välkomna på alla pass! Oldboys 13 jun 2021 0kommentarer
  • Sista barmarken 14/6

    Eftersom att det är Sommarfys vecka 25 och det är många killar från gruppen som är med på barmarken som är anmälda till den så kör vi sista måndagspasset nu på måndag 14/6. Vi kör individuell träning resten av sommaren så vi är i toppform till ispremiären :). P19 9 jun 2021 0kommentarer
  • Sista barmarksträning i morgon 9 juni

    Semestertiden närmar sig och i morgon det blir den sista barmarksträningen innan sommarlovet. Det har varit jätteroligt att förlänga säsongen med träningar på onsdagar och fredagar. Kul att så många deltog med en viss kärntrupp som kom nästan varje gång. Ett stort tack till Bodil för din 'brutala barmarksträning' med musik genom Ruddalena skogar. Tack till Olof för några roliga och utvecklande boxningsmatcher. Vi hoppas att vi kan starta höstterminen med en gemensam aktivitet och återkommer efter semestern. Önskar er alla en härlig sommar! Ledarna Utvecklingslag Damallsvenskan 8 jun 2021 1kommentar
  • Truppen 21/22 tar form

    Oh Captain, my Captain! Vår kapten, #4 Klas Andén väljer att köra vidare nästa säsong. Så glädjande då ”Klabbe” är en viktig kugge för vårt lag! A-lag Herrar 8 jun 2021 1kommentar
  • Visa fler nyheter