F15 bandy info
Hoppas ni mår bra alla! Sommaren närmar sig så här kommer lite information om träningarna. Onsdagsträningar med Bodil fortsätter tom den 16e juni. Fredagsträningar tar slut efter denna vecka. Så sista träningen nu på fredag den 28e maj. Vi fick ett förslag till en avslutningsaktivitet i klubbstugan men det går tyvärr inte att genomföra ännu. Hoppas vi kan ordna sådana aktiviteter till hösten igen. Det blev en mycket märklig säsong men, trots allt, väldigt bra. Mycket istid och bra deltagande. Även eftersäsongen med barmarksträningar har varit kul och välbesökt. Vi återkommer inom kort med mer information om nästa säsongen. Hälsningar /Ledarna
Utvecklingslag Damallsvenskan
24 maj 2021
0kommentarer
Inställd träning igen tyvärr!
Hej - jag måste tyvärr ställa in träningen idag igen vilket är väldigt tråkigt då vi kom igång förra veckan. Behöver dock åka med Joakim till vårdcentralen på träningstiden (ingen större fara med honom men det måste prioriteras). Vi ses igen nästa vecka!
P19
17 maj 2021
3kommentarer
Ingen träning 13/5
Det blir ingen barmarksträning på Ruddalen den 13/5. Vi fortsätter som vanligt 20/5. //Ledarna
F-19 / Dam
10 maj 2021
0kommentarer
Bekräftad Covid19 i laget
Det har visat sig att Axel G drabbats av Covid19. Om någon av er haft nära kontakt med Axel i tisdags eller senare förväntas ni följa vissa riktlinjer. Med nära kontakt menas att ni träffats med ett avstånd på mindre än 2 meter under sammanlagt 15 minuter eller mer under ett dygn. Jag tror inte den vanliga fysträningen blir närkontakt på det sättet, men om ni vet med er att ni slarvade med avståndet, unnade er en high-five, gick in i en kampsituation under fotbollen eller på annat sätt hade närkontakt med Axel i tisdags är det läge att följa riktlinjerna och stanna hemma från träningen tills ni testat er och fått svar. Meddela gärna mig om ni ser det som att ni haft närkontakt. Här finns ett utförligt dokument om exakt hur det ska hanteras. Vi tränar fys som vanligt på tisdag och hoppas på ett kvickt tillfrisknande för Axels del. RF förordar följande punkter vid bekräftad smitta i förening. Som kommentar informerar vi i och med denna nyhet och inkubationstiden är max fram till tisdag nästa vecka (18/5), men vanligast är att ni redan fått symptom om ni smittats. ---- * Informera laget/gruppen om att ni fått bekräftad smitta. * Övriga i laget/gruppen ska, även om de inte har några symptom, tänka på att man kan vara smittad och vara extra uppmärksam på symtom under hela inkubationstiden (2–14 dagar, vanligast 5 dagar). * Vid symtom ska man isolera sig. Om symtomen inte går över på ett dygn, gå in på webbplatsen 1177.se för att se vad som gäller. * I väntan på provsvar ska man agera som om man har covid-19. * Genomför en extra noggrann städning av de ytor, toaletter, redskap med mera som föreningen (laget/gruppen) använder och vistas i. * Följ de regionala rekommendationerna och håll dig informerad via 1177.se. Rekommendationerna ovan grundar sig på Folkhälsomyndighetens riktlinjer. Om du har frågor kring vad som gäller för din specifika idrott, kontakta ditt specialidrottsförbund. ----
Oldboys
10 maj 2021
0kommentarer
F15 bandy info
Det är kul med barmarksträning. På onsdagar är det fys och på fredagar lite mer boll och lek. Roligt att deltagandet är så bra! Den kommande veckan är det Kristi himmelsfärd. Vi tränar som vanligt på onsdag men ställer in träningen på fredag. Välkomna, Ledarna
Utvecklingslag Damallsvenskan
9 maj 2021
0kommentarer
Visa fler nyheter