• Träningsskor till avslutningen idag!

    Hej! Idag skiner solen och det finns risk att isen är (för) mjuk för spel. Vi kör då andra övningar, på isen om det går, annars på barmark. Ta därför med träningsskor och lämpliga kläder för skridskolös sport! Pojkar 2008 7 mar 2021 0kommentarer
  • Fotbollsträning

    Idag var förhållandena de sämsta vi haft. det gick inte ens att åka skridskor. Vi hann med ett antal strafftävlingar, sedan var det fotboll i skrinnarhallen. Vi hoppas isen är i bättre form på torsdag. Efter moget övervägande får Mats en poäng med sig. Det var tal om två, men när jag kom hem insåg jag att det blir för hårt för de som missar en träning om andra kan plocka dubbla poäng. En poäng per träning får vara max, sorry. Så här ser det ut nu, fortfarande Anton i ledning: Anton: 4 Viggo: 3 Vilhelm : 3 Erik: 3 David: 2 Oscar : 2 Edsbagge: 1 Gedda: 1 Mats: 1 Noa: 1 Med lite tur har vi två strafftävlingar kvar, men det är inte säkert. Oldboys 6 mar 2021 0kommentarer
  • Isen vecka 10

    Ruddalen tänker försöka ha is vecka 10, alltså även nästa vecka. Träningarna är bokade som vanligt, så det är bara att köra på. Vädret ser ut att vara ok också, så de borde kunna hålla isen utan större problem. Ert sista träningspass vecka 10 är också ert sista på bandyis denna säsong, för sedan stänger de anläggningen. Ungdomsledarna 6 mar 2021 1kommentar
  • Lag för träning idag 4/3

    Här kommer dagens uppdelning för tävlingar och småmål. mv: Arvin Omklädningsrummen - Hans Lag 1 - mörk 1. Vilhelm 2. Erik 3. Edsbagge Lag 2 - ljus 1. Gedda 2. Mats 3. Noa Skogen - Göran Lag 3 - mörk 1. Herman 2. Anton 3. Viggo Lag 4 - ljus 1. Linus 2. Hampus 3. Gustav Oldboys 4 mar 2021 0kommentarer
  • Truppen 21/22 tar form

    Så kul! Till vår stora glädje väljer Sam Noble #23 att satsa vidare med oss även nästa år! A-lag Herrar 2 mar 2021 0kommentarer
  • Visa fler nyheter