• Dagens 26 feb träning inställd

    Tråkig nyhet men pga problem med isen är dagens träning inställd. De ska jobba med isen ikväll och förhoppningsvis kan vi träna som vanligt i morgon bitti. Om isen inte skulle vara tillgänglig i morgon, blir det barmarkträning 10:45-11:15. Ta med kläder för utomhus idrott i så fall. Vi återkommer i morgon bitti, möjligtvis med kort varsel, så håll koll på mailen och meddelanden (och Snap). //Ledarna Utvecklingslag Damallsvenskan 26 feb 2021 0kommentarer
  • Träning som vanligt i morgon!

    Istället för träningsmatch mot Mölndal som uteblir pga ökad smittrisk och beslut från förbundet är det träning som vanligt i morgon 10:45. Varmt välkomna! F16 26 feb 2021 0kommentarer
  • Lagbild

    Skapar en nyhet för att dela den fina lagbild som Otto hjälpte oss att ta igår. Det var väldigt roligt att se de stora framsteg alla spelare gjort under året och som syntes i matchen mot U13 igår. Vi valde med kort varsel att gå över till att spela på fullstor plan med 11 spelare istället för 9, men det upplevdes inte som något problem. I och med att vi spelade på stor plan så ingick moment som att både försvara och skjuta hörnor, något som gick hur bra som helst även trots att vi aldrig gjort det förut. En stabil målvaktsinsats med straffräddning och två mål framåt mot ett lag som är ett år äldre var fantastiskt roligt att se. Tack till alla spelare som var med. Vi hoppas på fler lika bra matcher i en pandemi-fri framtid nästa säsong! P19 26 feb 2021 1kommentar
  • Första passet efter sportlov

    Då var vi tillbaka efter sportlovet. Tempot och koncentrationen kunde kanske varit bättre, men jag tycker passet genomfördes på ett bra sätt och isen var oväntat bra träningen igenom. Nu hoppas vi på ett någorlunda trevligt pass på lördag. Lag 1 har 4 poäng medan alla andra har 0 inför lördagens matcher. Bagge kliver in i poängställningen för straffar och Erik tar sig upp till delad tätposition. Båda målvakterna sargades, vi hållar tummarna för tillfrisknande tills lördag. Ställning i straffligan: Anton: 3 Erik: 3 Viggo: 3 Vilhelm : 3 David: 2 Oscar : 2 Axel G: 1 Noa: 1 Bagge: 1 Oldboys 25 feb 2021 0kommentarer
  • Inställd match på söndag - träning på lördag istället

    Hej På grund av FoHM:s senaste besked igår om indraget undantag för enstaka matcher för barn och unga födda senare än 2005 (FoHMs pressmeddelande) så har Bandyförbundet beslutat att all sådan verksamhet skall upphöra med omedelbar verkan (Bandyförbundets nyhet). SK Höjden följer självklart dessa restriktioner och därför har vi tvingats att ställa in den planerade träningsmatchen mot Mölndal på söndag. Vi har istället vår träningstid på rinken som vanligt på lördag. P19 25 feb 2021 0kommentarer
  • Visa fler nyheter