• Avslutning 6/3

    Vi kommer att avsluta säsongen i och med träningen den 6/3. Efteråt så kör vi medaljutdelning och lite coronasäkrad fika vid rinken. Är det någon som inte kan vara med så hör av er så kan vi lämna ut medalj på tordagen 4/3 istället, t.ex. P19 22 feb 2021 0kommentarer
  • Dagens match & målvakter

    Äntilgen en match. Vi startar kl. 17.00 Bra om alla är ombytta och klara kl. 16.45. Vi träffas bredvid isen vid vår vänstra sida. Idag står Eric Andersson i mål första halvlek och andra halvlek Axel Germundsson. Under veckan kommer vi vairera med målvakter så de flesta får möjlighet att stå. Glöm inte matchtröja och damasker. I dag kommer alla i vårt lag! Pojkar 2008 22 feb 2021 0kommentarer
  • Ev träningsmatch 27/2

    Hej, vi har fått erbjudande om att spela träningsmatch mot Mölndal på lördag den 27/2. Hur ser intresset ut? Någon gång mellan 9:00-12:00 i så fall på Åby. Svara gärna i kommentarsfältet nedan om ni kan. Mvh Tränarna F16 22 feb 2021 3kommentarer
  • Skirölägret 1-3 okt öppet för anmälan

    Skirö försäsongsläger har öppnat för anmälan. Lägret är 1-3 okt. Detta är ingen Höjden-aktivitet så man måste anmäla sig själv. Det vore kul om flera deltar. Var snabb eftersom platserna brukar fyllas fort. Lägg gärna en kommentar om ni anmäler er. https://camp.laget.se/SkiroAIK/Skiro-AIK-Forsasongslager https://m.facebook.com/pages/category/Amateur-Sports-Team/F%C3%B6rs%C3%A4songsl%C3%A4ger-f%C3%B6r-tjejer-Bandy-140206016155869/ F-19 / Dam 21 feb 2021 7kommentarer
  • Skirölägret 1-3 okt öppet för anmälan

    Skirö försäsongslägret har öppnats för anmälan. Lägret är 1-3 okt. Detta är ingen Höjden aktivitet så man måste anmäla sig själv. Det vore kul om flera deltar. Var snabb eftersom platserna brukar fyllas fort. https://camp.laget.se/SkiroAIK/Skiro-AIK-Forsasongslager Sebastian Utvecklingslag Damallsvenskan 21 feb 2021 8kommentarer
  • Visa fler nyheter