• Slipning på lördag igen

    Hej - det är för en gång skull riktigt vinterväder i Göteborg med ett par minusgrader. Det gör att isen är hård och det är bra med vassa skridskor så passa på att slipa på lördag om ni har möjlighet att komma en 30 min innan träningen så kan Otto slipa. P19 28 jan 2021 0kommentarer
  • Dagens lag – 28/1

    Påminner igen om att det är 18.15 som gäller på torsdagar. Svante slipar innan passet för de som behöver. Hitre - Hans Lag 1 – Mörk 1. Vilhelm 2. Noa 3. Linus Lag 2 – Ljus 1. Erik 2. Edsbagge 3. Gedda Bortre – Göran Lag 3 – Mörk 1. Gustav 2. Mats 3. Herman Lag 4 – Ljus 1. Hampus 2. Gabbe 3. Oscar Oldboys 28 jan 2021 0kommentarer
  • Slipning av skridskor

    Hej I morgon innan träningen erbjuder vi slipning av skridskor. Kom gärna en halvtimme innan i så fall till klubbstugan. Tränarna F16 26 jan 2021 2kommentarer
  • Vecka med matcher & strafftävlingar

    Många saknar matcher och vi hoppas på att det snart skall ske... Veckan som kommer är fokus på matchspel och straffläggning På träningarna denna vecka är det 5 manna match och strafftävlingar. (ingen match på extra träningen). Glöm inte att anmäl er. Bra om all kunde komma ca 10 minuter innan träning för lagindelning och för att hinna byta om till målvakt (alla kommer under veckan få stå en halvlek). Glöm inte att ta på på er lagtröja och damasker för eventuellt nytt lagfoto på hela laget. Pojkar 2008 24 jan 2021 0kommentarer
  • Utbildning kring anti-doping

    Då vi bara tränar två gånger i veckan samt inte har några matcher så har vi plats för lite utbildning. Inom ramen för SISUS verksamhet så finns det en antidopingutbildning. Denna utbildning vill vi att ni har genomfört senast den 5 februari. Ni hittar utbildningen på www.renvinnare.se Här registrerar man ett konto och genomför utbildningen. Det går ganska fort. Ni meddelar i kommentar nedan när ni är klara. Alla våra seniorer och juniorer i klubben går denna utbildning. Oldboys 22 jan 2021 9kommentarer
  • Visa fler nyheter