• Barmark på tisdagar

    Nu när nya året är igång drar vi igång ett tredje träningstillfälle i veckan oopå tisdagar. Då blir det barmark med era kära ledare och vi försöker dela upp er lite i grupper och hålla avstånd. Första gången är nu på tisdag 12/1. Samling utanför klubbstugan alldeles innan 18.30. Varmt välkomna! Oldboys 10 jan 2021 0kommentarer
  • Obs 2 träningstillfällen idag/fredag 8/1

    Kl. 15.00 -16.30 bandybanan Spontanbandy Kl. 17.00-18.30 Rinken. Bra om barnen har på sig damasker och matchtröja. Tanken är att ta spelarbilder och ev. lagfoto. Pojkar 2008 8 jan 2021 0kommentarer
  • Lag till träning lördag 9/1 12.30

    Här är lagen för lördagens träning * Hitre - Svante Lag 1 - mörk 1. Hampus 2. Viggo 3. Herman 4. Mats Lag 2 - ljus 1. Vilhelm 2. Axel G 3. Erik 4. Noa * Bortre - Göran Lag 3 - mörk 1. Gustav 2. Oscar 3. Linus Lag 4 - ljus 1. Axel E 2. Gabbe 3. David Oldboys 8 jan 2021 0kommentarer
  • Slipning på lördag

    Hej - för de som behöver så slipar Otto om ni kommer ca 30 min innan träningen på lördag. P19 7 jan 2021 0kommentarer
  • Lag träning fredag 8/1 11.00

    Här är lagen för fredagens träning. Hitre - Göran Lag 1 - Mörk 1. Viggo 2. Mats 3. Hampus Lag 2 - Ljus 1. Herman 2. Vilhelm 3. Axel G Bortre - Svante Lag 3 - Mörk 1. Noa 2. Gustav 3. Oscar 4. Axel E Lag 4 - Ljus 1. Linus 2. Erik 3. Gabbe 4. David Oldboys 7 jan 2021 1kommentar
  • Visa fler nyheter