• Lag träning torsdag 7/1

    Här är lagen inför kvällens pass. Bortre : Hans Lag 1: Mörk 1. Mats 2. Viggo 3. Hampus Lag 2: Vit 1. Herman 2. Vilhelm 3. Axel G Hitre : Göran Lag 3: Mörk 1. Linus 2. Oscar Lag: Ljus 1. Axel E 2. Erik 3. Gabbe Oldboys 7 jan 2021 0kommentarer
  • Extraträning i morgon!

    Hej Det finns möjlighet till extraträning i morgon på Ruddalen mellan 12:15-13:45 med F12. Jag skickar ut en kallelse. Tyvärr kan jag inte medverka men det finns andra ledare på isen. F16 6 jan 2021 0kommentarer
  • Uppdatering: Parkeringskort

    IOFFs parkeringskorts villkor har i år väsentligen förändrats. Förra året fick ledare betala 350 kr för ett kort medan klubben stod för 500 kr, totalpriset var alltså 850 kr. I år är priset 1 200 kr. Styrelsen har beslutat att fortsatt ersätta parkering med 500 kr för våra ledare. Om ni ändå vill ha P-kort och betala 700 kr får ni meddela mig, gärna så snart som möjligt. Sondera läget i era lag och meddela hur många som vill ha. Svara i kommentar med namn och registeringsnummer till era bilar. En kommentar per lag räcker. Vill ni inte ha skriver ni det. Så snabbt det går, så de som ska ha slipper betala i onödan. Vill ni inte ha kort ersätter vi ändå parkering upp till 500 kr per år där vi räknar efter hur många gånger i veckan ni har träningar och en fast summa per träning. Men det är inte lika bråttom. Ungdomsledarna 5 jan 2021 12kommentarer
  • Värdesaker på Ruddalen

    Eftersom vi inte längre har tillgång till omklädningsrum på Ruddalen så är det ett bekymmer vad man skall göra av värdesaker. Nu kommer väl se flesta av barnen med föräldrar som kan ta hand om dem, vilket är bra. Vi har tyvärr en ledare i föreningen som igår blev av men en jacka med nycklar, plånbok etc. nära isen så det gäller att vara försiktig. P19 5 jan 2021 0kommentarer
  • Värdesaker vid Ruddalen

    En varning: Håll ordning på era värdesaker runt bandybanan nu när vi byter om utom hus. Igår blev jag av med min jacka ihop med mobiltelefon, plånbok, bilnycklar o.s.v.. trots att den låg mycket nära bandybanan under vår träning. Uppenbarligen stryker det omkring ganska fräcka personer runt banan. Försök ha uppsikt över värdesaker när ni tränar. Kanske samla dem i en påse och ge en förälder i uppdrag att ha dem i bilen under träningen. Ungdomsledarna 5 jan 2021 0kommentarer
  • Visa fler nyheter