• God jul! Och sen drar vi igång igen!!!

    Nu med de nya stängda arenorna anpassar vi vpr träning igen. Men först en veckas jullov från träningen. Det är dock inte förbjudet att träna på egen hand för de som vill det. Vi startar upp med ett barmarkspass i Ruddalen tisdagen 29/12. Då gör vi 18.30 - 20.00 i mindre grupper och börjar med att prata ihop oss om vad vi ska hitta på resten av säsongen. Vi ledare lovar att göra vårt bästa för att det ska bli så roligt och givande som möjligt under förutsättningarna. Fira nu en riktigt skön jul, så ses vi om en dryg vecka! /Coaches Oldboys 20 dec 2020 0kommentarer
  • Träningar inställda tills minst 24e januari

    Det var ett riktigt tråkigt besked igår. Ruddalen stänger och alla träningar ställs in tills minst den 24e januari. Vi får bidra till att bryta smittspridningen och hoppas vi kan får en fin sista tid i säsongen. Vi återkommer när vi vet mer. Håll er friska och vi önskar er en God Jul och ett Bättre Nytt År! /Ledarna Utvecklingslag Damallsvenskan 19 dec 2020 0kommentarer
  • Tack J BIL & Gothia utveckling

    Tack för vårt nya matchställ! Nu har vi fått våra nya match/träningströja med damasker och vi delade ut till de som var på träningen i fredags. Alla verkade stolta och nöjda. Nu är vi snyggaste laget i vår förening! Tanken är att barnen skall ha tröjan och damskerna på matcher och även träningar om de vill. Ni som inte har fått tröja och damasker kan hämta vid nästa träningstillfälle (vi återkommer med datum). Tröjor och damasker är till 100% sponsrade av JBIL & GOTHIA UTVECKLING. Så nästa bilaffär vet vi alla var...' Tack ännu en gång Höjden P08 Pojkar 2008 19 dec 2020 0kommentarer
  • All träning inställd till den 24/1

    All bandyträning är inställd till den 24/1 Mvh Christian F16 18 dec 2020 2kommentarer
  • Alla träningar inställda minst till 24/1 2021

    Kommunen har beslutat att stänga alla anläggningar för icke nödvändig verksamhet på grund av det rådande läget. Läs mer här. Det innebär såklart att alla bandyträningar är inställda. De kan tidigast återupptas 25/1 2021, men beslutet gäller tills vidare. Även våra pass i F12. F-19 / Dam 18 dec 2020 0kommentarer
  • Visa fler nyheter