• Alla träningar inställda minst till 24/1 2021

    OK. Tillbaka till pushups och benböj. Tidernas längsta barmarkssäsong fortsätter. Kommunen har beslutat att stänga alla anläggningar för icke nödvändig verksamhet på grund av det rådande läget. Läs mer här. Det innebär såklart att alla bandyträningar är inställda. De kan tidigast återupptas 25/1 2021, men beslutet gäller tills vidare. Vi kommer inte att posta något pass i helgen, men drar igång igen nästa vecka. Deppa idag, peppa imorgon, så strävar vi vidare. Oldboys 18 dec 2020 0kommentarer
  • Nya besked - inga träningar förrän 24/1

    Hej - vi trodde att träningarna skulle hålla på enligt innan men Göteborg Stad har i enlighet med dagens nya rekommendationer beslutat att stänga alla sina anläggningar för alla som inte är professionella idrottare. Detta innebär att vi inte kommer ha några träningar förrän 24/1. Eftersom det är snabba puckar i beskeden så ändrar jag inte i kalendern men kommer inte skicka ut några kallelser till träningarna förrän det är dags igen. För nyhet om Göteborgs beslut, se följande: https://bok.goteborg.se/ShowNews.action;jsessionid=22ADF9DD06EC8C66E063CDADA3803689?id=610 P19 18 dec 2020 4kommentarer
  • Lördagens lagindelning

    Här är lagen för morgondagens träning. Ta med träningströjor i rätt färg och meddela mig redan ikväll om ni inte har tröja i er färg, för jag hinner inte lösa det imorgon innan passet. ————— Bortre planhalvan (mot skogen) Ledare: Hans mv Arvin - Lag #1 Blå/Svart Mats Hampus Axel E - Lag #2 Vit Linus Noa Ekstener Herman ————— Främre planhalvan (mot klubbstugan) Ledare Svante: - Lag #3 Blå/Svart Vilhelm Axel G Oscar - Lag #4 Vit Gustav David Erik Gabbe ————— Oldboys 18 dec 2020 2kommentarer
  • Träningstider över jul och nyår

    Vi har fått två extra tider på dagen under jullovet och kommer träna: onsdag 23/12 - 11.00-12.30 onsdag 30/12 - 10.00-11.30 Utöver detta har vi träning måndag 21/12 och 28/12 som vanligt. Hoppas på hyfsat väder och att de som är hemma vill komma. P19 18 dec 2020 0kommentarer
  • Svara alltid på kallelserna

    När jag satte mig ner för att göra morgondagens laguppdelning såg jag att flera inte svarat om de kommer eller inte. Nu i dessa speciella tider skulle jag uppskatta om ni svarar så fort ni vet och om ni inte vet meddelar mig detta senast 24 timmar innan passet. Jag har förlängt svarstiden för morgondagens pass tills 18.00 ikväll samt påmint. Ni har alltså tre timmar på er. Nästa gång hoppas jag ni svarar i bättre tid. Oldboys 18 dec 2020 0kommentarer
  • Visa fler nyheter