Bråttom: P-kort
Nu visar det sig att det blir P-kort även nästa år. Frågan är: Vilka ledare i ert lag vill ha P-kort? Klubben står för 500 kr, ledaren står för resten, troligtvis 350 kr. Det räcker att en ledare i varje lag kommunicerar med de andra ledarna och postar en lista till mig. Så snart det bara går, för nuvarande kort går ut 31/12. Ta det vidare i ert lags ledargrupp och återkom snarast. Nytt för denna vända är att vi endast delar ut P-kort till de som betalat sin faktura för P-kortet (350 kr) så att det syns i laget.se. Vi skickar ut fakturorna när det närmar sig.
Ungdomsledarna
18 dec 2020
11kommentarer
Inställt idag kl.17.00 & ny tid idag kl.19.30
Vi ställer in träningen idag. Bandybanan är inte spelbar och vi vil vill hålla barnen friska. För de som vill har vi "extra träning" på rinken ikväll kl.19.30 (ca 1 timme) Observera att vi har träning nu på fredag kl.17.00-18.30 I samband med träningen delar vi ut våra match- och träningströjor samt nya damasker.
Pojkar 2008
17 dec 2020
0kommentarer
Inställd träning idag på grund av regn 17/12
Vi har beslutat att inte genomföra dagens träning på grund av det kraftiga regnandet. De barn som var med i måndags gjorde en stark insats, men vi satsar istället på att ha torr utrustning och bra motivation till rinktiden vi har fått på lördag.
P19
17 dec 2020
1kommentar
Laguppdelning idag
Här kommer dagens laguppdelning. Eftersom ingen skrivit att de inte har träningströja i både mörk och vit tar vi inte fram några extra tröjor idag. Tipset är att byta om under taket på bortre läktaren när det regnar som idag. Vi kommer att samlas och snacka lite kort innan vi kör igång på isen. Bortre planhalvan (mot skogen) Ledare: Svante mv Arvin * Lag #1 - Blå/Svart Mats Noa Vilhelm * Lag #2 - Vit Linus Erik Axel G ————— Främre planhalvan (mot klubbstugan) Ledare Hans * Lag #3 Blå/Svart Hampus Axel E Herman * Lag #4 - Vit Gabbe Viggo David Oscar
Oldboys
17 dec 2020
1kommentar
Äntligen! Säsongen börjar (om)
Nu är det slut på benböj i ensamhet och chins i regnet. Nu börjar istället vår kanske märkligaste säsong hittills Men förutsättningarna kunde inte vara bättre. Helplan varje gång, bara långa pass, alltid isvård innan träning och ingen träning klockan 17.00. Ni är dessutom sällsynt väl förberedda efter tre fyspass i veckan under hela hösten. Vi ledare är fast beslutna att göra detta till en grym bandysäsong där vi alla kommer ur den betydligt starkare, både som lag och individer, än vi går in i den. Träningarna ser ut som följer: * tisdag 18.00-19.00 - barmark/teori - Ruddalen * torsdag 18.30-19.45 - ispass * lördag 12.30-14.00 - ispass Nu blir det julvecka redan nästa vecka, men vi håller er uppdaterade om det blir några extra pass under lovet. Anmäl om ni kommer till våra träningar eller inte via laget.se så snart ni kan. Anmälning till passen kommer att stänga någon dag innan träningen äger rum så att vi kan planera. Vet ni inte om ni kan komma meddelar ni oss detta på SMS (0762-326420). Alla träningar kommer att genomföras i indelade grupper om max nio personer och förindelade lag med vit eller mörk färg. Ni använder era egna träningströjor, Gais, Villa, egenköpta eller vad som helst. Är det någon som inte har träningströjor i både vit och mörk färg meddelar ni vilka färger ni saknar i kommentar nedan, så löser vi det. När det är dåligt väder satsar vi på att göra det bästa av situationen och träna på saker vi bara kan göra då. Så ladda med tålamod, dyk upp ändå och tänk på att detta är vår sista säsong med dåligt väder på ispassen. Vi kommer vilja fortsätta arbetet vi påbörjade innan pandemin stängde av våra träningar, med diskussioner kring vad vi vill göra och hur. Detta kommer att genomföras med en kombination av möten på Google Meet utanför träningstid och träffar i grupper om max 9 i anslutning till träningar. Ni kommer att få veta när dessa möten sker på förhand. Jag hoppas ni är lika taggade som vi på att komma igång och köra. /Coaches
Oldboys
16 dec 2020
0kommentarer
Visa fler nyheter