• Planering för P17 träningsmatch mot Villa P17R på söndag

    Hej – tack alla som har anmält sig till träningsmatchen mot Villa P17R laget på söndag 14/9 kl 12:30 i Sparbanken Lidköping Arena. Vi har ett par föräldrar som ställer upp och kör – toppenbra. För att försöka spara lite tid så tanker jag mig att vi samlas gemensamt först kl 11:15 i Lidköping och respektive chaufför hämtar upp ett par spelare – se mitt förslag nedan. Det går naturligtvis att justera om ni vill det. Jag tar med tröjor etc., men försök att ha slipat innan vi åker upp om det är möjligt (om inte någon är frivillig för att ta med en slip). Jag är bortrest i veckan och kan tyvärr inte ordna med det men kommer hem till helgen. Förslag på fördelning i bilar – kontakta föraren för att synka upphämtningstid och plats. Jonas Ö: Joakim, Axel G Jennie Ahlgren: Otto, Sixten S, Herbert, Gustav Peter Henricson: Cesar, Sigge, Malcolm Joel Kullander: Isac, Axel v S Calle Sandbreck: Elvin, Olof Pojkar 2008 8 sep 2025 4kommentarer
  • Betalning för Kosa-natta

    Hej spelare och ledare Lite ytterligare info inför Kosa-natta 24-26/10. Det kan vara så att vi kommer behöva ta lite ledigt på fredagen beroende på när vi börjar spela fredagkväll i Örebro – vi återkommer med avfärdstid från Ruddalen så fort vi vet spelschemat. Planen är att vi ledare samt Otto von Schwerin tar våra bilar och Otto tar ett släp för att vi skall få med all utrustning, och då löser vi 15 spelare + 4 ledare som kommer bo på hotell och ha mat inkluderad. Så fort vi vet hotell etc. Så meddelar vi detta om det är någon mer förälder som vill åka med upp. Vi har bett om två dispenser för Axel G och Eric från 2008 gruppen och kommer isåfall vara 15 spelare som åker (13 -09 och två -08). Efter avstämning av lagkassan så har vi 15000 kr att disponera så för att täcka kostnad för boende och mat (2200 kr/person) samt hyra av ett släp så behöver vi ta upp 1900 kr/spelare. Vänligen Swisha detta till Jonas Östh (0703-371125) senast den 16 september så att vi kan betala i tid. Sedan vill jag slå ett slag för matchsekreterarutbildningen också - Lars Jensen har sagt sig vilja gå kursen i år igen (det är samma som innan, man behöver den bara för att bli certifierad) och jag hoppas att vi kan få ett par föräldrar till som kan tänka sig att gå den digitala kursen - hör av er med en kommentar. P19 8 sep 2025 5kommentarer
  • Helgens camp!

    Efter ett lyckat camp vill jag tacka alla inblandade! Att som ledare bara gå till ett dukat bord och vara på ispass är det lätta jobbet. Tack och bock! Ungdomsledarna 8 sep 2025 3kommentarer
  • Målvaktsutrustning samt matchtröjor

    Hej! Hoppas att uppstartscampen rullar som planerat! Vi skulle vilja att varje lag går in i ledaredokumentet och fyller i fliken "Utrustning" kring målvaktsutrustning samt hur många matchtröjor ni har och i vilken storlek samt kommenterar om ni behöver annan storlek, fler/färre etc. Vore kanon om ni hann göra detta när ni är på campen eller i veckan som kommer. Ledare SK Höjden Mvh Johan Ungdomsledarna 7 sep 2025
  • Ansvarigt lag för föreningstiden på fredagar

    Hej, Nu finns ett uppdaterat schema för ansvarigt lag och ledare för föreningstiden på fredagar för hösten 2025. Byt med varandra om ni får förhinder. Schemat finns under Länkar i dokumentet Ledare SK Höjden och i fliken Istider-25/26 Ungdomsledarna 5 sep 2025 19kommentarer
  • Visa fler nyheter