• Sälj charkvaror i era lag

    Vi har en kort satsning med charkvaror inför julen där klubben får avans på varje sålt paket. Jag har gått ut med en uppmaning till föräldrar i J19 och F12, ni andra får gärna göra samma. Leveransen kommer troligtvis till klubbstugan där vi delar upp i de olika lagen och lagen själva ombesörjer leverans till slutkund på det mest coronasäkra vis. Sälj till släkt och bekanta och köp själva. Lämna in beställning till mig via mejl innan 4/12. Ungdomsledarna 25 nov 2020 0kommentarer
  • Sälj och köp charkvaror inför jul

    Vi har en kort satsning med charkvaror inför julen där klubben får avans på varje sålt paket. Sälj till släkt och bekanta och köp själva. Lämna in beställning till mig via mejl inann 4/12. F-19 / Dam 25 nov 2020 0kommentarer
  • Sälj och beställ charkvaror inför jul

    Vi har en kort satsning med charkvaror inför julen där klubben får avans på varje sålt paket. Sälj till släkt och bekanta och köp själva. Lämna in beställning till mig via mejl innan 4/12. Oldboys 25 nov 2020 0kommentarer
  • Meddelande från klubben

    Till helgen påbörjas arbetet med uppspolning av Ruddalens bandybana. Vi håller tummarna för att vi har is nästa veckan. Vi skissar på ett träningsschema som kommer att gälla tills restriktionerna släpper, där vi ska samsas med skridskosporten. Alla ledare kommer att kontaktas separat om föreslagna tider, då de skiljer sig från de tidigare överenskomna tiderna. Till det bättre för alla lag som får. U15 (2010/2011) 25 nov 2020 0kommentarer
  • J19: Härligt avslappnat löppass, utan mycket tanke krav!

    Hello Bandylovers! Dagens träningspass är en gammalt hederlig löpning på ca 50 min. Med en snittid på 5 min/km så borde ni komma 1 mil på denna tid. Klä på er ordentligt och ladda mobilen med 20 schyssta låtar! Glöm inte att logga rundan i Twiik! Sköt om er tills vi ses igen! Mvh H Coach Oldboys 23 nov 2020 0kommentarer
  • Visa fler nyheter