Mötet med Holger 2/11 uppskjutet
På grund av situationen med striktare restriktioner gällande möten och liknande ställer vi in morgondagens utbildning med Holger för att hitta ett upplägg som fungerar. Vi jobbar på det och återkommer med förslag på tidpunkter.
Ungdomsledarna
1 nov 2020
0kommentarer
Träningstider på Ruddalen
Hej - vi har fått våra träningstider på Ruddalen för i vinter, och vi kommer i huvudsak träna måndagar kl 18-19:15 samt torsdagar kl 17-18. Jag har lagt in dem i kalendern från 9e november, men risken är att de första träningarna inte blir av på grund av att isen inte blir färdig. När isen är klar är avhängigt vädret som vi får hoppas blir kallare snart.
P19
31 okt 2020
0kommentarer
Aros cup inställd
Nedan info från Aros cup Igår torsdag 29/10 nåddes vi av nya riktlinjer från folkhälsomyndigheten samt kort därefter ett utskick från bandyförbundet. Här Det införs nya restriktioner i tre regioner, Stockholm, Västra Götaland och Östergötland vilket innebär ytterligare skärpningar av nuvarande regler. Många av lagen kommer från dessa regioner och får enligt riktlinjerna inte delta i cupen. Efter att ha analyserat innebörden av reglerna för Aros bandy cup och övriga lags deltagande, så är vår bedömning, att vi oavsett vilka åtgärder vi infört, efter dessa nya besked, inte längre kan genomföra cupen. Vi hoppas på Er förståelse och beklagar att cupen inte blir av i år. Vi hoppas att få nöjet att se Er eller lag från Er klubb som gäster nästa år. Vi i cupledningen har ett möte nästa vecka och kommer därefter att kontakta var och en av Er. Cupledningen Aros Bandy Cup
Pojkar 2008
30 okt 2020
0kommentarer
Träningar tills vidare inställda
På grund av de ökade restriktionerna från folkhälsomyndigheten 29/10 ställer vi tills vidare in alla planerade träningar för spelare födda 04 eller tidigare. Vi kommer försöka komma fram med en plan för individuell träning som jag hoppas ni kan vara med på, där vi stämmer av över länk eller telefon. Mer detaljer om detta kommer. Ni är tyvärr inte välkomna att delta på yngre lags träningar, det vore att inte följa restriktionerna. Så just nu rekommenderar vi fysträning efter eget huvud under helgen, så kommer vi komma med en plan under nästa vecka.
Oldboys
30 okt 2020
0kommentarer
Inställd träningsmatch pga COVID restriktioner
Hej - jag var för snabb igår när jag uppdaterade kallelsen till träningsmatchen. Jag har nu fått besked från klubben att vi måste ställa in träningsmatchen i enlighet med FHM:s riktlinjer som också specificerar att matchverksamhet bör undvikas. Vi kommer istället att träna på Rambergsrinken som förra helgen och nästa helg - vi kör fys kl 11:00 och går på is mellan 12:00-12:50.
P19
30 okt 2020
0kommentarer
Visa fler nyheter