• Isen på Ruddalen

    För att jag ska slippa svara på enskilda frågor om när isen ligger i Ruddalen på både rink och bandybana: Planen var att ha is på rinken vecka 44 och bandybanan vecka 45. Som ni förstår går inte det. Nu ligger vi alltså en vecka efter schemat. Det är bara att hoppas på kallare väder. Jag lovar att meddela här när jag får mer information, men nu är läget så att ingen vet någonting. Ungdomsledarna 27 okt 2020 1kommentar
  • Godkännande av bilder

    Hej, Jag behöver godkännande av er föräldrar att fota ert barn. Jag ska skapa bandybilder likt hockeybilder. Kommentera nedan att det är ok eller ej. Eller skicka ett Mail till mig: mattias.wingo@gmail.com Med vänlig hälsning, Mattias Wingö U15 (2010/2011) 26 okt 2020 7kommentarer
  • Filmare bland föräldrar

    Eftersom vi inte kommer kunna ha speciellt mycket publik under matcher och poolspel denna säsong tänkte vi försöka få så många lag som möjligt att filma sina matcher för streaming på nätet. Det ger möjlighet för många att se och kanske också en slant in till klubben. Det vore grymt om ni kunde hitta ett gäng föräldrar i vårt lag som kan tänka sig att filma våra matcher och en ansvarig som jag kan ha kontalt med, så tar vi en kort utbildning på tjänsten vi tänkt använda när det passar. Allt som behövs är en telefon, vi skaffar stativ. Svara i kommentar om ni är intresserade. Oldboys 26 okt 2020 0kommentarer
  • Filmare bland föräldrar

    Eftersom vi inte kommer kunna ha speciellt mycket publik under matcher och poolspel denna säsong tänkte vi försöka få så många lag som möjligt att filma sina matcher för streaming på nätet. Det ger möjlighet för många att se och kanske också en slant in till klubben. Det vore grymt om ni kunde hitta ett gäng föräldrar i varje lag som kan tänka sig att filma era matcher och en ansvarig som jag kan ha kontalt med, så tar vi en kort utbildning på tjänsten vi tänkt använda när det passar. Allt som behövs är en telefon, vi skaffar stativ. Svara i kommentarer om ni hittat någon eller inte så år vi vidare därifrån. Ungdomsledarna 26 okt 2020 4kommentarer
  • Skridskoslipning onsdag kl 18:30

    Enligt tidigare post - vi kommer slipa skridskor på onsdag kl 18:30 i klubbstugan. Hoppas så många som möjligt har möjlighet att komma och få vassa skenor till helgen. P19 24 okt 2020 2kommentarer
  • Visa fler nyheter