• Lagindelning och information inför träningsmatch 31/10

    Uppdatering 2020-10-29. Med anledning av införandet av särskilda rekommendationer för att minska smittsspridningen i Västra Götaland vill vi lyfta fram att vi ber er avstå från att delta om ni har någon form av symptom i form av halsont, feber, hosta, nedsatt smak eller lukt. I övrigt kommer matcherna att spelas enligt plan då barnen är födda senare än 2005, i linje med FHM:s rekomendationer. Hej - nedan finns lagindelning till träningsmatcherna nästa helg. Vi kommer spela 7-manna med i två parallella matcher mot Surte i Ale Arena med samling kl 15:45 och matchstart kl 16:30. OBS Uppdaterad samlingstid! Från och med denna säsong så kommer vi att värma upp innan matcherna med lite gemensam jogging så ta med lämpliga skor till matcherna. Efteråt så försöker vi undvika att duscha på plats om det är möjligt pga Corona-restriktionerna - kom alltså ombytt till samlingen i den mån det går. Det finns enligt tidigare post några som inte anmält sig ännu - eftersom vi till detta tillfälle har två lag finns det plats så hör av er. Senare under säsongen kan det bli så att man tyvärr inte kan få vara med och spela om laget redan är satt om man är sen med anmälan. Vi kommer att försöka ordna ett tillfälle under veckan för slipning av skridskor i klubbstugan - återkommer när vi bestämt tid för det. Bra om så många som möjligt har slipat innan för isen i Ale Arena brukar var hård. Lag vit: Joakim Östh Elis Markfjäll Hampus Andersson Cesar Henricson Malcolm Barkebo Jalmgård Olof Egede Jensen Irma Matilda Felicia Lisa Ledare: Jonas Östh Jan-Olof Larsson Lag blå: Eskil Engbom Sixten Sandberg Sigge Henricson Leon Ahxner Otto Ahlgren Ingvar Ivar Olof Sixten Ledare: Johan Engbom Peter Henricsson David Fasth P19 24 okt 2020 3kommentarer
  • Anmälan till träningsmatch

    Hej - vi saknar rätt många svar på anmälan till träningsmatchen nästa helg. Vänligen svara så fort som möjligt så att vi kan planera upp vilken lagindelning vi skall ha. Planen är att vi skall spela med två lag med hjälp av spelare från U11 och F12 så vi behöver veta hur många vi blir. Mvh Jonas P19 24 okt 2020 0kommentarer
  • Mat under cupen

    Vi skulle behöva lite föräldrahjälp med mat under cupen till helgen. Först mellan matcherna på fredagen skulle vi behöva äta rejäla smörgåsar, gärna med stekt ägg och falukorv eller liknande. Är det några som kan åta sig att frambesvärja denna typ av mackor till 20 spelare och kanske några ledare/slipare/mackleverantörer? Säg 30 mackor borde räcka. Sedan på lördagen behöver vi äta mellan matcherna. Vi skissar på en pizzeria i Surte, då skulle vi behöva lite bilar. Där får killarna ha med sig matpengar. Svara gärna i kommentarer om ni kan hjälpa till. Oldboys 22 okt 2020 4kommentarer
  • Lagaktivitet kakor

    Hej på er, För att få lite teamkänsla och en kickstart på kakförsäljningen tänkte vi att killarna vid något tillfälle går ut och säljer tillsammans i sina Höjdentröjor. De gör själva upp när. Några har redan delat webshop med vänner som har beställt den vägen. För er som inte fått katalog hör av er till mig eller dela med en kompis som fått två. Lycka till. Annica 0706-261392 Max och Arve Bertil och Axel K William Nilsson och Oscar Eric och Harald August W och Herbert Axel G och William Natanaelsson Kasper och August O Pojkar 2008 21 okt 2020 7kommentarer
  • domarkontakt

    Hej, Vi behöver helst någon förälder från vårt lag som hjälper till att sköta dommartillsättningen. Tanken är att det skall vara ca 5 föräldrar som sköter uppgiften (ungefär en föräldrer för varje lag), Att se till att det finns domare till ungdomsmatcherna (U14 och nedåt) är en uppgift som ligger på föreningen. Vi letar just nu nu efter föräldrar, vem som helst, men kanske lämpligen en förälder med ungdomar som defacto dömmer dessa matcher, som kan hjälpa till. Så här skriver Svante: " Vi behöver hitta någon eller några som kan sköta domartillsättningen i vinter. Jag kommer tyvärr inte att göra det, jag har inte tid kommande säsong. Hitta någon ledare och/eller förälder i era som kan tänka sig att hjälpa till. När vi hittat en grupp som fixar det ställer jag gärna upp på ett möte och förklarar exakt hur det går till. Ju tidigare (och längre från säsong), desto mer tid har jag. Jag kan inte nog understryka hur viktigt det är att vi får tillsatt denna position ganska snart, annars har vi inga domare alls på matcherna för P14 och yngre i vinter. " Så anmäl er gärna i kommentatorsfältet nedan. Pojkar 2008 20 okt 2020 2kommentarer
  • Visa fler nyheter