Träning på lördag
Denna vecka är det ingen barmark på Onsdag & vi har träning Rambergsrinken lördag 24/10 kl. 12.00-13.50 (börjar med 40 min barmark).
Pojkar 2008
20 okt 2020
0kommentarer
SISTA CHANSEN - Utdrag ur belastningsregistret
Nu har 3 av 4 chanser att visa utdrag ur belastningsregistret passerat. Alla ni som är administratörer för era lag, gå igenom era ledarlistor och kolla med alla som är ledare om de visat idag. Om inte, be dem beställa ett idag, så hinner de förhoppningsvis få det tills nästa måndag, 26/10, som är sista gången Putte sitter och tittar på utdrag i klubbstugan. Om de inte är ledare längre, ta bort deras ledarstatus i era lag. Men håller man exempelvis barmarkspass på sommaren, men inte står på isen på vintern är man åndå ledare och ska visa utdrag. Det är _väldigt_ många kvar som inte visat.
Ungdomsledarna
20 okt 2020
5kommentarer
Veckan som kommer och cupen i helgen
Denna vecka ställer vi in inlinespasset på onsdag och har istället ett lagmöte kombinerat med teori 18.00-20.00. Det är önskvärt att så många som möjligt, framför allt alla som ska vara med på cupen kommer på detta. Där kommer vi att prata lite om säsongen, mycket om hur vi tar oss an cupen och en del specifikt om hur vi ska spela. Matcherna i cupen är 2 x 30 minuter, utan tid för macka i paus och sechmalagda enligt följande: fredag 16.45 - Surte Wildcats fredag 19.45 - Mölndal lördag 16.00 - Sunvära/Frillesås lördag 20.30 - Kungälvs SK Vi kommer att försöka hitta en variant för mat mellan matcherna båda dagarna. Kallelse till matcherna kommer via U-lagets sida, där ni alla är med.
Oldboys
19 okt 2020
0kommentarer
Kontaktperson för kakförsäljning sökes
Hej - det är snart dags för kakförsäljning och vi behöver en kontaktperson som kan samla ihop våra beställningar och vidarebefordra till Madelaine Matsson. Hoppas någon kan tänka sig att hjälpa till med detta - kontakta mig i så fall. Mvh Jonas
P19
19 okt 2020
1kommentar
Fys före träningen nästa helg
Hej - nästa helg har vi träning på Rambergsrinken på lördag, en timme mellan 12-13 och därför kör vi ett lika dant fyspass som förra gången vi var där innan.
P19
18 okt 2020
0kommentarer
Visa fler nyheter