Nu startar kakförsäljningen
Hej, nu startar vår försäljning av Kakservice produkter. I år tänkte vi göra försäljningen som en lagaktivitet där killarna går ut två och två för att komma igång. Vi har satt upp ett mål på 11 000:- . Av dessa tar klubben förtjänsten för 6 burkar av varje spelare. Du som säljare lägger in din försäljning genom att registrera dig på: https://kakservice.se/minasidor/NIKYME Där kan ni sedan enkelt lägga in varje beställning i mobilen och se vår förtjänst direkt. Lycka till! Med vänlig hälsning er kontaktperson Annica Josefsson, 0706261392
Pojkar 2008
17 okt 2020
3kommentarer
Ändrad träningstid till helgen!
Eftersom vi närmar oss is på Ruddalen så blir de tider föreningen har i ishallarna färre och det blir lite pusslande för att hitta tid. Därför kan det tyvärr bli lite olika tider från helg till helg och de kan också ändras om det går att få till mer istid genom omplanering. Så har skett inför denna helgen då vi kommer att träna på lördag kl 11-13 i Askims Ishall istället för söndag på Rambergsrinken som planerat. Det är tråkigt om detta gör att någon missar träningen, men vi får genom bytet möjlighet att träna 2 h på is och kommer därför inte ha något fyspass denna helgen (även om barnen gjorde en stark insats innan isen senast).
P19
15 okt 2020
0kommentarer
Domaransvarig(a) sökes
Vi behöver hitta någon eller några som kan sköta domartillsättningen i vinter. Jag kommer tyvärr inte att göra det, jag har inte tid kommande säsong. Hitta någon ledare och/eller förälder i era som kan tänka sig att hjälpa till. När vi hittat en grupp som fixar det ställer jag gärna upp på ett möte och förklarar exakt hur det går till. Ju tidigare (och längre från säsong), desto mer tid har jag. Jag kan inte nog understryka hur viktigt det är att vi får tillsatt denna position ganska snart, annars har vi inga domare alls på matcherna för P14 och yngre i vinter.
Ungdomsledarna
15 okt 2020
6kommentarer
Viktigt: Visa utdrag ur belastningsregistret
Vi vet att det är segt, men vi måste få alla våra ledare att visa nya intyg innan säsongen drar igång. Två av de tillfällen då Putte sitter i klubbstugan och tittar på intyg har passerat, så det är två kvar. Men inte ens hälften av ledarna har visat sina utdrag. Alla borde klara att komma något av dessa tillfällen, annars får ni höra av er till oss. Det är en del admin för oss med detta, så för vår skull kan ni bara meddela i kommentar antingen till denna eller förra postningen vilket tillfälle ni väljer. Sedan när vi får stor is får vi gå igenom alla ledare och be de som inte hunnit visa att vänta med att vara med. Förhoppningsvis är det ingen som hamnar där.
Ungdomsledarna
15 okt 2020
0kommentarer
Matchsekreterare sökes
Förra säsongen hade vi fyra matchsekreterare, men då spelade vi också endast i en serie. Denna säsoing spelar vi även division två med killarna. Vi kommer försöka lägga dessa matcher på fredagskvällar. Det skulle vara väldigt fint om ytterligare ett par föräldrar kan tänka sig att sköta matchrapporteringen, så att vi kan fördela jobbet. Utbildningen är nu till helgen 18/10 i vår klubbstuga, men på distans därifrån. Lär mer och anmäl intresse här: https://www.svenskbandy.se/BANDY-INFO/UTBILDNING/Utbildningskalender1?eventid=1415434&sisuorgid=33 Meddela mig om ni kan tänka er att göra detta, så att vi har möjlighet att dela ut uppdrag till er sedan. Vi har några erfarna rapportörer som ni kan få sitta med de första gångerna.
Oldboys
12 okt 2020
1kommentar
Visa fler nyheter