• Teori & lagmöte på torsdag

    Istället för innebandy med A-laget blir det lagmöte och teori på torsdag. Start klockan 18.00. Jag skickar ut ytterligare inbjudan/påminnelse och hoppas att så många som möjligt kan komma. Oldboys 5 okt 2020 0kommentarer
  • Ta med pulsband om ni har

    Påminner er som kommer på dagens fys att ta med laddade pulsmätare om ni har. Ni som inte har kommer låna på plats, ta med laddad mobil och var redo att ladda ner en app och synka med pulsbandet ni lånar. Oldboys 5 okt 2020 0kommentarer
  • Hej F 10

    Nu är medlemssidan igång för F10 på laget.se Vi är i skrivande stund 4 tjejer som är med och tränar men hoppas att det blir fler under höstens gång. Tills isen lagt sig på Ruddalen håller vi igång på lördagar 10:00 i Askims ishall. Väl mött//Christian F16 5 okt 2020 1kommentar
  • Fys-pass innan nästa träning

    Hej - kommande två veckor så har vi tyvärr bara 50 minuter istid som börjar kl 12. För att göra mest möjliga av tiden då vi träffas för att träna kommer vi att prova att köra ett litet fyspass innan träningen från kl 11:00 till ca 11:40. Detta innebär att barnen behöver ha på sig träningsskor och kläder (det kan också funka med bandybyxor och träningströja utan skydd) för att kunna köra ett pass antingen på gräsmattan utanför rinken om vädret tillåter, eller inne bredvid isen om det är för dåligt utanför. Lite inspiration som visar var vi tänker lägga ribban för fysen för att matcha föreningens ambition (kräver inlogg på Facebook tror jag): https://www.facebook.com/644595215/videos/10157211444315216/ P19 4 okt 2020 0kommentarer
  • Bilder träningsläger

    Hej Vi som var med på träningslägret tänkte dela med oss hur roligt vi hade det genom att lägga ut lite bilder. Vill ni inte att vi skall lägga ut bilder på er son får ni återkomma till någon ledare. Mvh Ledarna P19 3 okt 2020 0kommentarer
  • Visa fler nyheter