Välkomna till laget.se – Här finns viktig information!
Välkommen till er nya lagsida på laget.se! Den blir central i all kommunikation mellan spelare, ledare, föräldrar och andra intresserade. För att komma igång direkt med en bra kommunikation i och omkring laget finns ett antal viktiga punkter för sidans administratör: • Logga in och lägga till alla spelare och ledare under Medlemmar. • Fylla på kalendern med alla inplanerade aktiviteter. Matcher läggs till via Serier medan träningar och andra aktiviteter läggs till via Aktiviteter. • Skriv nyheter löpande och berätta om verksamheten. I takt med att nya nyheter läggs till kommer den här nyhetstexten att försvinna. Om någon i laget har frågor om laget.se är man alltid välkommen att kontakta vår support på support@laget.se eller 019-15 44 00. Varmt välkomna till laget.se!
U14/U15 (2013/ 2012)
3 okt 2020
0kommentarer
Välkomna till laget.se – Här finns viktig information!
Välkommen till er nya lagsida på laget.se! Den blir central i all kommunikation mellan spelare, ledare, föräldrar och andra intresserade. För att komma igång direkt med en bra kommunikation i och omkring laget finns ett antal viktiga punkter för sidans administratör: • Logga in och lägga till alla spelare och ledare under Medlemmar. • Fylla på kalendern med alla inplanerade aktiviteter. Matcher läggs till via Serier medan träningar och andra aktiviteter läggs till via Aktiviteter. • Skriv nyheter löpande och berätta om verksamheten. I takt med att nya nyheter läggs till kommer den här nyhetstexten att försvinna. Om någon i laget har frågor om laget.se är man alltid välkommen att kontakta vår support på support@laget.se eller 019-15 44 00. Varmt välkomna till laget.se!
F16
3 okt 2020
0kommentarer
Ändrad träningstid till helgen
Hej - vi har fått möjlighet att få ett 2 h ispass istället för 1 h på söndag och kommer därför träna på lördag 3/10 kl 14:00-15:50 på Rambergsrinken. Hoppas denna ändring inte ställer till det för någon.
P19
29 sep 2020
0kommentarer
Inför matchen i Lidköping
Vi försöker följa Bandyförbundets riktlinjer i Covidtider och i dem står det att vi ska undvika samåkning. Här finns de i sin helhet Jag tänker att vi inte kan undvika det helt, men i vanlig personbil kan vi se till att vara max två spelare och en chaufför. Eventuella större bilar får applicera regeln efter eget huvud. Vi har inte fått någon koll på vilka som kör lördagen den 10:e, så det skulle vara bra om de som har möjlighet att köra kan meddela det i en kommentar nedan. Vi behöver alltså uppskattningsvis sju stycken chaufförer, givet att någon har lite större bil. Vi ska justera samlingstiden innan till något senare. Men kommer också avgå lite senare än vanligt, då vi vill portionera duschandet på de som duschar för att minimera trängsel i duschutrymmena.
Oldboys
29 sep 2020
6kommentarer
Träning i Ale på lördag 3/10
Nu på lördag har vi en tid i Ale Arena klockan 12.30-14.00. Passa nu på att träna på stor is! Vi fortsätter köra enligt Corona-stajl. Dvs, kom så ombytta som möjligt, ingen genomgång i omklädningsrummet från ledarhåll, utan det tar vi vid isen, så kom gärna in lite innan i hallen till bänkarna och whiteboarden där. Och undvik dusch efteråt, utan ta er hem och byt om där. Kallelse kommer strax, svara gärna så snart nikan, så jag vet hur många vi blir.
Oldboys
29 sep 2020
0kommentarer
Visa fler nyheter