• Sam spelar även i år

    Vi kan med glädje meddela att Sam Noble kommer att spela med oss i division ett. Sam är en viktig kugge i vårt lagbygge där målet är att etablera oss i division ett. A-lag Herrar 17 sep 2020 1kommentar
  • Städdag i klubbstugan 7/10

    Tweeta Hej. Onsdagen 7/10 från kl 16 och framåt är det dags för vår årliga städ och röjardag i klubbstugan, detta gäller alla våra lag och allt för att vi skall ha en trevlig och snygg klubbstuga inför säsong. Det kommer finnas ett gäng insats punkter som vi skall fixas till och dom kommer sättas upp i form av lappar som sätts upp på fönstret in mot gymmet, en av dom viktiga punkterna är att gå igenom våra skrubbar så därför är det viktigt att det kommer representanter från varje lag den. Vi kommer ha ett släp på plats för saker som skall slängas. Några exempel på vad som skall fixas förutom skrubbarna är: Rensa hängrännor, klippa gräs och trimma, hänga upp skridskokul banderollen, byta trasiga lysrör mm. Väl mött onsdagen 7/10 från 16. A-lag Herrar 17 sep 2020 1kommentar
  • Vår klubbstuga

    Hej. Onsdagen 7/10 från kl 16 och framåt är det dags för vår årliga städ och röjardag i klubbstugan, detta gäller alla våra lag och allt för att vi skall ha en trevlig och snygg klubbstuga inför säsong. Det kommer finnas ett gäng insats punkter som vi skall fixas till och dom kommer sättas upp i form av lappar som sätts upp på fönstret in mot gymmet, en av dom viktiga punkterna är att gå igenom våra skrubbar så därför är det viktigt att det kommer representanter från varje lag den. Vi kommer ha ett släp på plats för saker som skall slängas. Några exempel på vad som skall fixas förutom skrubbarna är: Rensa hängrännor, klippa gräs och trimma, hänga upp skridskokul banderollen, byta trasiga lysrör mm. Väl mött onsdagen 7/10 från 16. Ungdomsledarna 17 sep 2020 0kommentarer
  • Målvakt & match/träningströja

    Ambtionen är att vi alltid skall ha målvakt på våra träningar och att alla skall känna sig trygga att stå i mål. Söndagens träning vill vi att två barn delar (ca 50 min var). Lägg en kommentar om något barn vill vara målvakt nu på söndag Tränings/match tröjan blir vit och målvaktströjan är svart. Tanken är att barnen kan ha tröjan också på träning och att vi ledare slipper ta med sig trunken om tröjor och slippa leta efter matchställ. De som inte vill köpa egen match/träningströja kommer det fortfarande finnas tröja till låns till matcherna. Damasker blir alla samma storlek. Pojkar 2008 17 sep 2020 1kommentar
  • Nästa träff med Holger 11/10

    Vi hade en givande första träff med Holger i lördags där vi kom en bit på resan viska ta oss igenom. Nästa tillfälle är söndagen 11/10, klockan 17.00, då hoppas vi att fler kan komma. Avsätt tid i kalendern. Ju fler som kommer desto bättre för klubben. Ungdomsledarna 16 sep 2020 0kommentarer
  • Visa fler nyheter