• Innebandy med U13 på Ruddalen

    Hej För de som vill så har U13 innebandyträning imorgon onsdag kl 17-18:30 inne i skrinnarhallen på Ruddalen och de som vill från U12 är välkomna att vara med. De brukar börja med att springa slingan i Ruddalen så bra löparskor är att rekommendera. P19 15 sep 2020 0kommentarer
  • Rink på tisdag och ingen barmark imorgon måndag

    Morgondagens fysträning i Ruddalen utgår eftersom vi har ett rinkpass på Rambergsrinken 19.00-20.50 på tisdag 14/9. Och sedan har vi även inlinespasset på onsdag och rinkpasset nästa söndag igen. Oldboys 13 sep 2020 0kommentarer
  • Västar i skrubben

    Vi håller på att beställa västar till ungdomslagen. Har ni västar och/eller ringar i er skrubb? Svara i kommentar hur många ringar och om ni har en eller annan färg, så vi inte köper mer än nödvändigt. Ungdomsledarna 8 sep 2020 5kommentarer
  • Utdrag ur belastningsregistret

    VI har ännu inte bestämt när vi vill titta på utdrag ur belastningsregistret denna säsong, men det kommer att bli här i början av säsongen, så ni kan redan nu beställa utdrag, för att vara förberedda. Vi återkommer med datum då vi vill titta på dem. Läs mer om hur man gör här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/ovrigt-arbete-och-kontakt-med-barn/ Ungdomsledarna 7 sep 2020 0kommentarer
  • Påminnelse: Nästa ledarträff i helgen

    Nu till helgen, på lördag 12/9 klockan 10.00 träffar ledarna för de äldre lagen Jonas Holgersson igen. Denna gång i klubbstugan. Det gäller ledare för följande lag: U12, F12, U13, P14, F14, P15, P16, J19 Troligtvis är vi färdiga någon gång runt 12.00. Jag vet att många tränar på lördag. Denna träff är egentligen viktigast för de äldre lagen. Om F12 och U12 inte kan komma loss är det inget större problem. Kanske någon av era ledare kan komma ändå? Jag är där, åtminstone. Kanske någon F12-ledare kan stanna och stötta F14-träningen så att minst en ledare därifrån kan komma loss? P14/15 tränar på lördag 12-13.50 på Rambergsrinken. Det skulle vara bra om de kunde byta med U11 som har Isdala på söndag 12.00-13.50 (ja, det är er riktiga tid) istället, så P14/15 får chansen att komma. Det är något som Patrik, David och Göran D kanske kan diskutera sinsemellan om det är möjligt? Meddela i kommentar vilka som kommer från era lag, så får vi ett hum om hur många som dyker upp. Ungdomsledarna 7 sep 2020 13kommentarer
  • Visa fler nyheter