• Första träning flyttas till 29 augusti

    Vi har fått nya bud kring träningarna för F14 men det är ni vana vid :). Det blir ingen träning den 22e augusti. Istället blir schemat så här: - 29 augusti och 5 september: kl 08:30 - 09:20 i Rambergsrinken - 12 september och framöver: kl 11 - 13:00 i Askimsrinken Vi skickar ut nya anmälningsutskick. Håll gärna koll på mailen i fall fler ändringar inträffar. /Ledarna Utvecklingslag Damallsvenskan 17 aug 2020 0kommentarer
  • BRÅTTOM: Närvarorapporter våren

    Några lag har närvarorapporter kvar att fylla i. I vissa fall är de inte ifyllda, i andra är det ledare eller plats som saknas. Systemt talar om för er vad som saknas. Vi lämnar in allt 25/8, så det är ganska bråttom. Sedan har U10 två personer som inte är korrekt ifyllda. Följande lag får kolla igenom sina aktiviteter: P16 (2005) P15 (2006) U9 (2011) Ungdomsledarna 17 aug 2020 3kommentarer
  • Träningen 18/8

    Hej! Träningen i morgon tisdag 18/8 kl. 2100 är i Marconihallen, inte Askims ishall, så ni inte hamnar fel imorgon. Välkomna A-lag Herrar 17 aug 2020 0kommentarer
  • Barmarksträning F14 onsdagar kl 18:30-19:30 Ruddalen

    Bodil Oscarsson startar upp barmarksträning på onsdagar kl 18:30-19:30 med start den 19e Augusti. Ett jätteroligt initiativ och ett bra sätt att bygga på konditionen och träffa lagkamrater igen. Det blir ett varierat och roligt program har hon lovat! Samling utanför klubbstugan och kom i utomhusidrottskläder. VV och svara på anmälningsutskicket. Välkomna! Bodil och ledarna Utvecklingslag Damallsvenskan 15 aug 2020 1kommentar
  • Äntligen börjar bandysäsongen! Uppdatering...

    Uppdatering: Tyvärr börjar inte träningarna i Askim ishall som planerat 22/8 då hallen är bokad för hockeycup och läger 22/8, 29/8 och 5/9. Förhoppningsvis kan vi få lite tider i Rambergsrinken 29/8 och 5/9. Hoppas ni haft en bra sommar trots att omständigheterna och vädret kanske inte varit som man hoppats på. Nu när sommarvärmen äntligen kommit börjar äntligen bandysäsongen. Det är med andra ord hög tid att se över att skridskor, hjälm mm passar. Träningarna är planerade att börja lördag 22/8 i Askims ishall kl 10:00 för F11/F12. F14 tränar tiden direkt efter oss och troligen ihop med Mölndal. Kallelse skickas ut när vi fått bekräftat att det inte är hocketturnering eller liknande som gör att starten får bli en annan vecka. //Ledarna genom Thord F-19 / Dam 13 aug 2020 1kommentar
  • Visa fler nyheter