Påminnelse inför campet
Hej! Vill påminna om att det är sista dag att betala för campet imorgon. Om ni anmält er men inte skall vara med så får ni gärna ändra på det här på närvarolistan på laget.se. Skulle det vara så att ni inte anmält er men väldigt gärna vill vara med så får ni anmäla er tills imorgon och skicka en Swish till mig (0768068672). Det jag kom på att jag glömde fråga inför campet var om era barn har några allergier eller special kost? Skriv isåf det på föräldragruppen på WhatsApp eller om ni hellre önskar ett privat whatsapp-meddelande till mig. Mvh Magnus
U10 & U11 (2017 / 2016)
28 aug 2025
2kommentarer
Inför Campet 6-7/9
Hej! Den 6 & 7/9 kommer klubben anordna ett camp för de barn som har lust och möjlighet att vara med och träna lite extra bandy såhär i början av hösten. Avgiften för två dagar är 600kr och för en dag 400kr. I priset ingår lunch och mellanmål samt ett helt gäng med bra och roliga träningar, på såväl som utanför is, som kommer planeras och genomföras av klubbens duktiga A-lagsspelare tillsammans med ungdomstränare. Mer detaljerad information kommer nästa vecka. Vill man vara med så skall man betala in till mig, Magnus, via Swish på 0768068672 senast på fredag. Skriv då med barnets namn i kommentaren så jag kan bocka av från listan. Om ni har några frågor inför campet, säsongen eller t.ex. utrustningsloppisen så får ni gärna skriva ett meddelande på WhatsApp. Mvh Tränarna
U10 & U11 (2017 / 2016)
26 aug 2025
0kommentarer
Utrustningsloppis
Hallå där! På söndag, den 31e augusti, så kommer föreningen anordna en loppis med bandyutrustning på Ruddalen. Tiden är kl 14-16. Då finns både möjlighet att köpa och sälja utrustning för den som önskar! Mvh Tränarna
U10 & U11 (2017 / 2016)
25 aug 2025
0kommentarer
Loppis, barmarksträning och uppstartscamp
Loppis På söndag 31 aug kl.14-16 är det utrustningsloppis i klubbstugan då man kan sälja urvuxen utrustning och förhoppningsvis fynda ny. Märk det du vill sälja med pris och telefonnummer för swishbetalning. Ingen anmälan krävs till loppisen, det är bara att dyka upp. Barmarksträning F17-tjejerna ordnar café under loppisen och kör även ett barmarkspass för alla yngre tjejer i klubben kl.15.30-16.30. Om ni inte redan anmält er till barmarksträningen och vill vara med, se till att svara på kallelsen senast på torsdag. Uppstartscamp 6-7 sept Och så en sista påminnelse att anmäla sig till uppstartscampen som går av stapeln 6-7 september. 12 tjejer från laget är redan anmälda, jättekul! Observera att det är en kallelse för lördag och en för söndag så kom ihåg att svara på båda. Sista anmälningsdag är imorgon kväll tisdag 26 augusti. Betalningen för campen, 600 kr för båda dagarna, 400 kr för en dag, ska betalas via swish till Johanna Sävelind på 0701-80 06 44 senast på fredag 29 augusti. Fråga gärna om något känns oklart, enklast via mejl till mariakrebs@outlook.com
F11 & F12 (2016-2014)
25 aug 2025
Uppstart och cup info
Hej – vi har så småningom börjat med bandysäsongen med lite fotboll och innebandyträning, samt lite isträning på rink ihop med Mölndal. De går på is redan i nästa vecka och kallelser har gått ut till de som vi hunnit prata med och varit intresserade att fylla på hos dem i P17N i vinter. Är det någon som skulle vilja vara med men inte fått kallelse så hör av er till mig. Förutom detta så har vi uppstartscampen 6-7/9 där vad jag kan se alla är anmälda på kallelsen som Svenne skickat ut från P19 sidan – toppenbra. För uppstartscampen så tar föreningen en avgift för mat och ishyran som är lite högre under försäsongen – är man med bägge dagarna är det 600 kr/spelare och bara en dag 400 kr/spelare. Om det är någon som bara kan vara med en av dagarna så hör av er. I övrigt skulle jag uppskatta om ni kan Swisha avgiften till mig på 0703-371125 så vidarebefodrar jag till föreningen för alla våra -09 killar (Svenne tar upp för 07/08-killarna). Uppdatering - är det någon som behöver specialkost så säg till! Tidigare år har vi otroligt nog inte haft det, men sådan kan ju ändras. Sedan så har Svenne kallat till svenska cupen i Nässjö 27/28 September där Höjden är anmälda som ett P19 Regional-lag som möter de andar P17N lagen – hoppas många -09 killar kan och vill åka på det också. För att ytterligare öka intensiteten i informationsflödet så kommer det komma en kallelse till Kosa-natta 24-26 oktober (första helgen på höstlovet) där vi är anmälda som P17-lag (men kanske kan få dispens för någon -08a om så behövs). Där valde vi att ta det bekväma alternativet och boka s.k. Hotellgästkort för att bo i famlijerum på t.ex. Scandic – vi kommer att täcka en del av det med vår lagkassa men vi får tyvärr räkna med att det går på i storleksordningen 1800 kr/spelare (återkommer med mer exakt kostnad när vi räknat in hur vi löser transporten). Vänligen svara på denna kallelse så att vi vet att vi har underlag att åka. Slutligen så skulle vi uppskatta mycket om vi kunde få 3-4 st -09 föräldrar som kunde anmäla sig och gå matchsekreterarkursen (online) så att vi kan bemanna sekretariatet även i vinter.
P19
23 aug 2025
2kommentarer
Visa fler nyheter