• Spela med U12 till helgen

    Hej - U12 är med och arrangerar en 11-manna cup i Surte till helgen och har frågat om det finns två spelare från U11 som skulle vilja vara med och stötta upp. Anmäl er i så fall med en kommentar på deras nyhet till Sven-Olof eller nedan så vidarebefordrar jag. Notera att det är spel både lördag och söndag: https://www.laget.se/SKHojdenGoteborg-P08-Bandy1/news/6278129/Spelschema-mm-Supercupen-14-15-3 P19 10 mar 2020 2kommentarer
  • Supercupen arbetsuppgifter

    Nu är det dags för vårens sista cup och det innebär samtidigt en fantastisk möjlighet att utöka lagkassan ytterligare. Herberts föräldrar har erbjudit sig att laga soppa och utöver det tänkte vi ha hamburgare, toast, kaffe/the & fika. Jag gör alla inköp men vi skulle behöva låna ihop 3 st toastmaskiner. Utöver det behöver det bakas. Förslagsvis så delar vi lördagen i två arbetspass: Pass 1: 11.30-17:00 Pass 2: 16:45 -22:00 Söndag 9:30-13:00 Arbetsuppgifter till varje pass: 1 st Speaker 2 st Grill & hamburgeförsäljning 2 st Cafe Bollkalle & sargfix, fördelning omklädesrum Kommentera nedan vad ni kan bidra med under dagen och vilket pass ni vill ha: Pojkar 2008 9 mar 2020 2kommentarer
  • Avslutningar i klubbstugan

    Nu börjar lite olika lag boka upp sina abvslutningar i klubbstugan. Postar datumen här, så vi har lite koll och undviker krockar. Tar dem i datumordning. tor 12/3 18.30-21.00 – P16 lör 21/3 – U12 fre 27/3 – U13 lör 28/3 – F14/12/10 Ungdomsledarna 9 mar 2020 4kommentarer
  • Extra träning...

    Nu på torsdag finns det möjlighet att åka extra...Tor 12 mar, 14:15 - 15:15 Slottsskogsrinken. Aktiviteten är ingen Höjden aktivitet utan "bandyfamiljen", barn 08-07 i Göteborg med omnejd. Lägg en kommentar om intresse. Pojkar 2008 9 mar 2020 1kommentar
  • Spelschema mm Supercupen 14-15/3

    Barnen träffas lördag 14 mars kl.11.30, vår första match är kl.12.55 och sista matchen kl.21.40 Det är en match på söndag fm (kl.10, 10.50 eller 12.00). Tiden beror på lördagens resultat Vi återkommer med vilken tid vi träffas på söndag. Vi är medarrangör och har hand om grill & fika mm. Det kommer separat info om fördelning av alla akiviiteter. Cupen är 11 manna och det är 6 lag som deltar så det kommer behövas att alla föräldrar som har barn med på cupen hjälper till. Här är spelschemat. Pojkar 2008 8 mar 2020 0kommentarer
  • Visa fler nyheter