• Avslutning i klubbstugan på torsdag 12/3

    Nu på torsdag träffas vi i klubbstugan och snackar ned säsongen som varit. Vi bjuder på pizza och något att dricka. Efteråt ser vi en semifinal på storbild. Det är helt frivilligt att stanna, den matchen är slut runt 21.00. Så försök komma i tid till 18.30, så börjar vi snacka nästan direkt och klarar av formaliteterna på 30 minuter. Oldboys 8 mar 2020 0kommentarer
  • VÅRCUP lördag 7 mars

    Vi är 9 st 08:or 7 st 09.or och 4 st 07:or.Vi spelar 7 manna eller 6 manna matcher beroende på hur många vi blir och vi är 3 lag. Lägg en kommentar om någon mer vill vara med. Barnen träffas kl.8.20 klubbstugan /konferansrummet för info om lagindelning mm. Istället för grilla hamburgare kommer vi erbjuda spagetti & köttfärssås inkl. dryck & kaffe. För att logistik skall fungera vill få in beställningarna innan (senast fredag kl.10.00). Det kostar 80 kr/portion. Lägg en kommentar om ni vill ha mat(gäller även vuxen). Bra om så många som möjligt kan hjälp till med sargen. Tror att vi kan börja kl.8.50 Här är prel. SPELSCHEMAT. Pojkar 2008 5 mar 2020 15kommentarer
  • Avslutning och Bandyfinal 21/3!

    INSTÄLLT!!! På lördagen den 21:e mars är det bandyfinal i Elitserien i Uppsala. Den får vi inte missa! Vi samlas 21/3 klockan 13.30, ombytta och klara för barmarksträning. Efter det blir det dusch och ombyte i klubbstugan innan vi bänkar oss framför storbildsskärmen. I samband med finalen blir det också mat, hamburgare eller liknande. Finalen startar 15.15. Kallelse kommer inom kort. Pojkar 2008 5 mar 2020 0kommentarer
  • Vårcup 7 mars

    På lördag arrangerar vi Vårcup samling 8,15 på Ruddalen. Vårcupen pågår emellan kl: 9-15. Axels farfar Claes & Anders kommer laga köttfärssås med spagetti och lagen får föranmäla hur många portioner per lag de vill ha pris 80 kr inkl saft, sallad, kaffe/the. Jag kommer göra inköpen. Vi behöver några som kan baka. Förslagsvis gör vi två cafépass ett förmiddagspass 9-12 och ett eftermiddagspass 12-15. När lunchen ska ut till alla lag så får vi hjälpas åt. Arbetsuppgifter: Vi behöver bemanna café med försäljning av kaffe, the, kakor, korv med bröd mm samt eventuellt fikabord vid planen. Speaker Sargfix och bollplock, fördelning omklädningsrum Kommentera nedan vad ni kan bidra med under dagen och vilket cafepass ni vill ha: Pojkar 2008 4 mar 2020 8kommentarer
  • Sista träningen

    Nu på torsdag är vår sita planerade tränining på Ruddalen. Vi spontanbandy 16.00-17.00 och träning 17.00-18.00 Kul om så många som möjligt kan komma. Vi har bjudit in Mölndal bandy 08 och hoppas att vi blir tillräckigt många för att spela små matcher. Pojkar 2008 4 mar 2020 0kommentarer
  • Visa fler nyheter